Performancing Metrics

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در پایتخت آلمان | اتاق خبر
کد خبر: 326324
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 03:53
ایسنا نوشت: به دنبال منفجر شدن یک خودرو در یکی از مناطق پایتخت آلمان راننده این خودرو کشته شد و پلیس آلمان از بمبگذاری در این خودرو خبر داده است.

اتاق خبر - به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کارستن مولر، معاون سخنگوی پلیس شهر برلین به آسوشیتدپرس گفت، که این انفجار حوالی ساعت 8 صبح امروز به وقت محلی در منطقه شارلوتنبرگ این شهر رخ داد.

مولر گفت: بازرسان پلیس این فرضیه را دارند که یک بمب کار گذاشته شده در این خودرو موجب انفجار شده است. وی اظهار داشت: بازرسان پلیس همچنان مشغول تلاش برای تعیین هویت فرد کشته شده هستند و فعلا جزئیاتی بیشتری را اعلام نکرده اند.

پلیس برلین منطقه وقوع این انفجار را مسدود کرده است و کارشناسان خنثی سازی بمب در محل حاضر هستند و از مردم منطقه اطراف خواسته اند در خانه بمانند.

پلیس برلین تصویری از اتوموبیل منفجرشده را در صفحه‌ی توئیتر رسمی‌اش منتشر کرد. شیشه‌های این اتوموبیل خرد شده و اتوموبیل از جلو و عقب آسیب جدی دیده است. راننده اتوموبیل در اثر انفجار کشته شد و هنوز از شمار آسیب‌دیدگان احتمالی خبری منتشر نشده است. نیروهای پلیس اعلام کردند که بررسی آن‌ها در محل حاکی از آن است که بمب دیگری در منطقه جاسازی نشده و خطر یک انفجار دیگر ناحیه را تهدید نمی‌کند. هنوز مشخص نیست که انگیزه‌های این انفجار چه بوده و چه افراد یا گروهی در این انفجار نقش داشتند.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید