Performancing Metrics

افزایش مشارکت بخش خصوصی در همه عرصه‌ها در دستور کار شهرداری است | اتاق خبر
کد خبر: 326335
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 04:55
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: در نظر داریم مشارکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی را در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، و غیره افزایش دهیم.

اتاق خبر- شهردار اصفهان گفت: در نظر داریم مشارکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی را در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، و غیره افزایش دهیم.

مهدی جمالی‌نژاد شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح اکواریوم و باغ خزندگان ناژوان اصفهان بهره برداری از این پروژه‌ها را با استفاده از ظرفیت سرمایهگذاران خارجی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این اقدام در راستای افزایش جاذبه‌های شهر اصفهان انجام شده که امیدواریم مورد بهره برداری شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی کشور قرار گیرد.

وی اجرای پروژه اکواریوم ناژوان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مصداق عملیاتی فرش قرمز پهن کردن زیر پای سرمایه‌گذاران در اصفهان دانست و گفت: در نظر داریم مشارکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی را در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، و غیره افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان به دنبال ایجاد فضای متنوع گردشگری و تفریحی در شهر تاریخی نصف جهان بوده و از همین رو از ایجاد جاذبه‌های مدرن گردشگری نیز غافل نمانده است، اضافه کرد: تونل آكواریوم ناژوان یكی از مقاصد اصلی مسافران نوروزی اصفهان بوده و سعی شده در نقشه ها و فعالیت های اطلاع رسانی كه صورت می گیرد، این موضوع به عنوان یكی از محورهای اصلی دیدنی اصفهان مطرح شود.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: احداث آکواریوم ناژوان حرکت جدیدی بوده تا در کنار جاذبه‌های تاریخی ملموس و ناملوس اصفهان، جاذبه‌های مدرن نیز در شهر فراهم شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید