Performancing Metrics

دیدار رئیس پارلمان عراق با پادشاه سعودی | اتاق خبر
کد خبر: 326343
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 05:34
رئیس پارلمان عراق در سفر به ریاض با پادشاه و وزیر دفاع عربستان دیدار و در خصوص مسائل منطقه به ویژه جنگ در عراق بحث و تبادل نظر کرد.

اتاق خبر- رئیس پارلمان عراق در سفر به ریاض با پادشاه و وزیر دفاع عربستان دیدار و در خصوص مسائل منطقه به ویژه جنگ در عراق بحث و تبادل نظر کرد.

«سلیم الجبوری» رئیس پارلمان عراق با «ملک سلمان» پادشاه و همچنین «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان سعودی در ریاض دیدار کرد.

بر اساس این گزارش سلیم الجبوری در این دیدار با پادشاه سعودی در خصوص راه های یکسان سازی تلاش ها برای حفظ امنیت و ثبات منطقه و همچنین مبارزه با گروه های تروریستی رایزنی کرد.

الجبوری همچنین در این دیدار اظهار داشت: باید به دنبال راهکاری جامع برای برقراری عدالت اجتماعی، نابودی ظلم به مردم، تحقق مساوات، ارائه خدمات، ریشه کن کردن فقر و بیکاری، ممانعت از فساد و دزدی بود.

از سوی دیگر پادشاه عربستان نیز ضمن استقبال از سلیم الجبوری، ابراز امیدواری کرد که عراق از بحران هایی که با آنها روبرو است، عبور کند و به آرزوهای مردمش جامه عمل بپوشاند. زیرا عراق دارای تاریخ باارزش است که هر عرب زبانی به آن افتخار می کند.

همچنین محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان نیز در دیدار با سلیم الجبوری ضمن با اهمیت خواندن نقش عراق در منطقه تصریح کرد: عربستان آماده همکاری با عراق در همه زمینه ها است.

از سوی دیگر رئیس پارلمان عراق نیز در این دیدار گفت: ثبات در منطقه منوط به میزان همکاری، هماهنگی و تلاش های جدی میان کشورها است. وی افزود: در برهه کنونی از هر کشوری می خواهیم برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه و فراهم کردن فرصت زندگی با کرامت برای شهروندانشان، همکاری کنند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید