Performancing Metrics

گوگل با پشت سر گذاشتن سامسونگ دومین برند باارزش جهان پس از اپل شد | اتاق خبر
کد خبر: 326390
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 09:51
ارزش‌ گذاری برند‌های جهان نکات مختلفی را در خصوص شرکت‌ها مشخص می‌کند، بدون شک هر چه قدر یک برند ارزش بیشتری در جهان داشته باشد از قدرت بیشتری هم برخوردار است و از طرف دیگر مشتریان وفادارتری دارد

اتاق خبر - اینجاست که هر ساله شاهد انتشار لیست برند‌های با ارزش جهان هستیم، جالب اینجاست که در لیست امسال شاهد پیشی گرفتن گوگل از سامسونگ دومین برند با ارزش جهان پس از اپل بودیم.

 

اپل در بسیاری از موارد یکه تاز میدان است، در میان برند‌های با ارزش نیز اپل سالیان متمادی توانسته جایگاه اول را از آن خود کند، از قرار معلوم به این راحتی‌ها هم حاضر نیست این مقام با ارزش را به رقبا بسپارد.

most valuable brand ۲
در دنیای فناوری به غیر از اپل شاهد نام‌های درخشان دیگری هم هستیم که استحقاق قرار گرفتن در لیست برند‌های با ارزش جهان را دارند، چهار سالی می‌شود که گوگل به دنبال یافتن جای دوم در این لیست است اما سامسونگ توانسته بود مقام دوم جدول برند‌‌های با ارزش جهان را از آن خود کند. همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد اینبار این اتفاق صورت گرفت و گوگل پس از کنار زدن سامسونگ مقام دوم جدول برند‌های با ارزش دنیا را از آن خود کرد، به این ترتیب سامسونگ که برای خود در دنیای فناوری به غولی تبدیل شده است به مقام سوم تنزل پیدا کرد.

most valuable brand

در کنار گوگل، امسال شاهد پیشرفت آمازون نیز در این لیست بودیم. برند آمازون از لحاظ ارزش ۲۴ درصد افزایش داشته است، این شرکت توانست از مایکروسافت و اپراتورهای مخابراتی Verizon و AT&T از لحاظ ارزش برند پیشی بگیرد، آمازون گوشی فایر فون را معرفی کرده بود تا دل هواداران خود را به دست بیاورد؛ اما این محصول چنگی به دل نزد، اینجا بود که با عرضه محتوای ویدئویی در شبکه خود توانست نظرها را به خود جلب کرده و ارزش برند خود را بالا ببرد. بد نیست بدانید در لیست ده برند با ارزش دنیا نام اپراتور چینی، چاینا موبایل نیز به چشم می‌خورد، جالب است که تنها چند سال پیش نام این برند چینی برای کشورهای غربی کاملا ناشناخته بود.

در میان این ده برند با ارزش خبری از فیس‌بوک نیست؛ اما بد نیست بدانید این شبکه اجتماعی پر مخاطب از سال ۹۲ تاکنون بیشتر از ۵۰۰ درصد رشد ارزش برند داشته و امسال توانست رتبه هجدهم برند‌های با ارزش دنیا را از آن خود کند.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید