Performancing Metrics

شما همین حالا هم می‌توانید آیفون SE اپل را در چین بخرید! | اتاق خبر
کد خبر: 326401
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 09:22
شایعات زیادی در خصوص آیفون SE اپل شنیده می‌شود، این محصول هنوز به صورت رسمی از جانب اپل معرفی نشده و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از دوم فروردین هم رخ نشان ندهد؛ اما در این بین ظاهرا خونِ هواداران این گوشی، ساکن در شِن‌زِن چین رنگین‌تر است

اتاق خبر - چرا که خبر رسیده آیفون SE در حال حاضر در این ایالت به فروش می‌رسد. این‌گونه که پیداست در بازار Huaqiangbei که آوازه خوبی هم ندارد گوشی با شباهت بسیار زیاد به آیفون SE به فروش می‌رسد.

در ویدئویی که به گوشی آیفون SE نسبت داده شده، یکی از کاربران چینی یوتیوب این گوشی را نشان می‌دهد. ناگفته نماند که آیفون SE نمایش داده شده بدون شک آیفون واقعی SE نیست و نمونه کپی شده این گوشی است.

از طرف دیگر در این ویدئو گوشی روشن نمی‌شود اما باز هم از ظاهر بدنه آن به راحتی می‌توان قضاوت کرد که با گوشی تقلبی آیفون SE سر و کار داریم. برای نمونه می‌توان به ورودی هدفون این گوشی اشاره کرد که نسبت به آنچه در آیفون 5s و آیفون ۶ دیده‌ایم بزرگ‌تر است.  صفحه‌نمایش این آیفون تقلبی نیز خمیدگی ظاهری آیفون ۶ را ندارد و صاف طراحی شده است.

se5

در واقع می‌توان گفت این آیفون SE قلابی شبیه به آیفون 5s است که قاب آن توسط سایر شرکت‌ها ساخته شده است. تولید کننده‌های چینی ید تولایی در ساخت کالاهای تقلبی دارند و آیفون نیز از این قائده مستثنی نیست. جالب اینجاست که سال پیش نیز در مراسم CES شاهد اپل‌واچ تقلبی بودیم که توسط یکی از کارخانه‌های واقع در شِن‌زِن معرفی شده بود، بد نیست بدانید در آن زمان هم هنوز اپل‌واچ از جانب اپل رسما معرفی نشده بود.

به هر ترتیب انتظار می‌رود اپل گوشی آیفون SE را به همراه آی‌پد جدید ۹.۷ اینچی طی مراسمی به زودی معرفی کند. شواهد از پردازنده A9، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، تاچ‌آی‌دی و سرویس پرداخت اپل در این گوشی حکایت دارند. همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد انتظار می‌رود آیفون SE تا یک هفته دیگر از جانب اپل رونمایی شود، با این حساب پیشنهاد می‌کنیم تا آن زمان برای اخبار این محصول با ما همراه باشید.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید