Performancing Metrics

آخرین وضعیت بازار میوه در روزهای پایانی سال | اتاق خبر
کد خبر: 326461
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 16:10
یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره بار، وضعیت بازار میوه در روزهای پایانی سال را آرام و باثبات عنوان کرد و گفت: امسال عرضه میوه به بازار مصرف بسیار فراوان است.

اتاق خبر: هادی بختیاری با بیان اینکه قیمت انواع میوه به جز موز نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است، اظهارداشت: قیمت موز حدود ۵ درصد گران شده و در حال حاضر نرخ آن بین ۳۵۰۰ تا ۴۲۰۰ تومان است.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ وی، قیمت نوع ممتاز میوه موز را ۴۴۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت پرتقال باکیفیت از ۱۴۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۲۶۰۰ تومان است.

به گفته بختیاری، هرکیلوگرم سیب از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ و نوع ممتاز آن ۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، نرخ کیوی را از ۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ نوع ممتاز این میوه ۳۷۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت خیار رسمی از ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۲۵۰۰ تومان است.

بختیاری با بیان اینکه قیمت خیار درختی هم از ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۳۰۰۰ تومان است، ادامه داد:  نرخ نارنگی بذر پاکستانی جیرفت و فارس از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و قیمت نوع ممتاز آن ۴۲۰۰ تومان است، همچنین هرکیلوگرم نارنگی بندری بین ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قیمت توت فرنگی از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۲۰۰۰ تومان است، ادامه داد: توت فرنگی‌های با کیفیت پایین‌تر قیمت‌های کمتری دارند.

به گفته بختیاری، در حال حاضر قیمت گوجه فرنگی بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۳۰۰ تومان، سیب زمینی ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۳۰۰ تومان و پیاز ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۸۰۰ تومان است.

این مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با بیان اینکه امسال با عرضه فراوان میوه به بازار مواجه هستیم، گفت: از طرفی هم میوه‌های تنظیم بازاری عرضه شده است و به همین دلیل پیش بینی می‌شود در روزهای آتی قیمت انواع میوه تغییر چندانی نداشته باشد. ‌

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید