Performancing Metrics

قانون مبارزه با قاچاق نیازمند اصلاح | اتاق خبر
کد خبر: 326572
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 00:25
فرماندار شهرستان میناب گفت: نمایندگان مجلس با اصلاح قانون مبارزه با قاچاق در نواحی مرزی خدمتی ماندگار را به جا بگذارند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر  علیرضا پاکدامن عصر چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق وارز بیان داشت: ورود وخروج غیر مجاز کالا می تواند بر تعطیلی واحد های تولیدی در کشور اثر سوء بگذارد که این امری غیر قابل انکار است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه در قانون اساسی یک نقطه را باید در امر اجرا مورد نظر قرار داد گفت: توجه به معیشت واقتصاد مردم مناطق مرزی کشور بخصوص در استان هرمزگان و مناطق شرقی این استان با ید به گونه ای باشد که سبب تشدید قاچاق کالا نباشد.

پاکدامن عنوان کرد: از انجایی که همه کالاهای با ارزش ومورد نیاز خانواده ها بالا یک میلیون تومان است ودر قانون امروز ورود هرگونه کالای با ارزش بالای یک میلیون تومان را قاچاق محسوب کرده است وهمچنین با فراهم نبودن بازار چه های مرزی وگمرکات در این شهرستان پدیده قاچاق را شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق گفت: با توجه به شرایط موجود در شهرستان میناب اجرای این قانون باعث ایجاد مشکلاتی برای عوامل اجرایی در روند اجرای قانون شده است و بهترین راهکار برای حل مشکل اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

فرماندار شهرستان میناب تصریح کرد: به نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی پیشنهاد می شود با اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز در مناطق مرزی چون استان هرمزگان، در زمینه برخورد جدی با پدیده قاچاق کالا و در عین حال توجه به معیشت و اشتغال ساکنین این مناطق را تا پایان کار مجلس در سال آتی در دستور کار خود قراردهند و خدمتی ماندگار را از مجلس نهم برای مردمان مناطق مرزی کشور بخصوص جنوب کشور به یادگار بگذارند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید