Performancing Metrics

می‌توانم‌هم‌درالمپیک‌بازی‌کنم‌وهم‌درکوپا | اتاق خبر
کد خبر: 326624
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 04:37
نیمار:
ستاره بارسلونا بار دیگر تاکید کرد که علاقه مند است در هر دو رقابت ملی تابستانی حضور داشته باشد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از "ورزش سه"، به نظر می رسد شانس حضور نیمار در هر دو رقابت المپیک و کوپا آمریکا در تابستان با توجه به مصاحبه های اخیر او، افزایش پیدا کرده باشد. نیمار برای دومین بار طی چند روز اخیر به صراحت از علاقه و تواناییش برای حضور در هر دو رقابت یاد کرد.

ستاره بارسلونا گفت:" من 24 سال سن دارم و باید از این موقعیت خود استفاده کنم. تا چند سال دیگر چنین توانایی هایی را نخواهم داشت و فرصت برای من تمام می شود. من پتاسیل حضور در هر دو رقابت المپیک و کوپا آمریکا را در خود می بینم. هیچ چیزی از مکالمات رد و بدل شده میان دونگا و سرمربیم در بارسلونا نمی دانم. من پس از حضور در اردوی تیم ملی با دونگا صحبت خواهم کرد. با لوئیس انریکه نیز صحبت خواهم کرد و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. امیدوار هستم که در هر دو رقابت بتوانم بازی کنم."

نیمار در ادامه تاکید کرد که به هیچ عنوان نمی تواند یک رقابت را از میان دو رقابت، انتخاب کند:" بسیار دشوار است که بین المپیک و کوپا یک رقابت را انتخاب کنید. المپیک تنها مسابقه ای است که برزیل نتوانسته در آن به عنوان قهرمانی برسد. اگر انتخابی وجود داشته باشد، انتخاب من هر دو رقابت خواهد بود."

نیمار در دوره قبلی المپیک در لندن همراه با تیم ملی برزیل به مدال نقره دست پیدا کرد.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید