Performancing Metrics

نظامیان روس هنوز از سوریه خارج نشده اند | اتاق خبر
کد خبر: 326635
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 05:37
یک سخنگوی ارتش آمریکا در سوریه می گوید هنوز تحرکی از سوی نیروهای نظامی روسیه برای خروج از سوریه مشاهده نمی شود.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع آمریکا می گوید هیچ کاهشی در تعداد نیروهای نظامی روسیه در خاک سوریه دیده نمی شود. پنتاگون در بیانیه ای گفت: هنوز هیچ نظامی روس از سوریه خارج نشده است.

سرهنگ «استیو وارن» سخنگوی ارتش آمریکا در منطقه هنوز تصمیم روس ها برای خروج مشخص نیست و هیچ گونه فعالیتی برای خروج از سوریه مشاهده نمی شود.

وی گفت: نیروهای زمینی هنوز تحرکی برای خروج نشان نمی دهند و جنگنده های روس نیز همچنان به عملیات نظامی خود ادامه می دهند. وی گفت: البته به نظر می رسد چند جنگنده روسیه به مسکو بازگشته اند.

به گفته وارن تا کنون ۸ تا ۱۰ جنگنده روس خاک سوریه را ترک کرده اند. ولادیمیر پوتین روز دوشنبه دستور خروج نیروهای روسیه از سوریه را صادر کرد. وارن مدعی شد تروریست های داعش بسیاری از مناطق سوریه را تحت اشغال خود دارند و معلوم نیست چرا روسیه تصمیم گرفته است خاک سوریه را ترک کند.

با این حال ولادیمیر پوتین گفته است این کشور به اهداف خود در سوریه دست یافته است. در حال حاضر ۴ هزار نیروی نظامی روسیه در شهرهای مختلف سوریه مستقر هستند که از این نیروها ۳۰ بالگرد پشتیبانی می کند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید