Performancing Metrics

واشنگتن از تصمیم عربستان در یمن استقبال کرد | اتاق خبر
کد خبر: 326912
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1394 - 19:30
ایسنا نوشت: سخنگوی کاخ سفید از اینکه عربستان از پایان قریب‌الوقوع بخش عمده عملیات ائتلاف عربی در یمن خبر داده، استقبال کرد.

اتاق خبر -  به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: واشنگتن از اینکه احمد عسیری، سخنگوی ائتلاف عربی ضد یمن روز چهارشنبه از پایان مرحله نبردهای بزرگ در یمن سخن گفت، استقبال می‌کند.

ارنست افزود: ما از اینکه عسیری اعلام کرد بخش بزرگی از عملیات نظامی در یمن در آستانه اتمام است و ائتلاف در راستای ایجاد ثبات در یمن بر روی طرحی بلندمدت کار می‌کند، استقبال می‌کنیم.

عسیری دو روز قبل در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرده بود که عملیات بزرگ نظامی ائتلاف عربی در یمن به رهبری عربستان به پایان خود نزدیک شده است.

وی تاکید کرد: یمن به کمک‌هایی در طولانی مدت نیاز دارد تا به لیبی دیگری تبدیل نشود.

سخنگوی کاخ سفید افزود: ما همواره از نگرانی شدید خود نسبت به تلفات انسانی در یمن سخن گفته‌ایم، خشونت موجود در یمن منجر به کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان بی‌دفاع شده است.

ائتلاف متجاوز عربی علیه یمن به رهبری عربستان به دلیل حملات شدید هوایی روز سه‌شنبه که منجر به کشته شدن 119 تن از جمله تعدادی زن و کودک شد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید