Performancing Metrics

کنترل ارتفاعات «عرین» در دستان ارتش سوریه | اتاق خبر
کد خبر: 326995
تاریخ انتشار: 29 اسفند 1394 - 14:47
تحولات استان «حمص»/
«سرگئی رودسکوی» رئیس اداره عملیات ستاد مشترک روسیه اعلام کرد که در حال حاضر شرایط محاصره تروریست‌های داعش در تدمر و شکست این گروه در تدمر وجود دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش سوریه همچنان با عناصر تروریستی داعش در استان «حمص» درگیر هستند.

ارتش سوریه کنترل ارتفاعات «عرین» را در دست گرفت

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد که ارتش سوریه امروز جمعه کنترل ارتفاعات «عرین» واقع در شمال غرب «تدمر» را به دست گرفت.

مسکو: شرایط محاصره و شکست داعش در «تدمر» فراهم است

«سرگئی رودسکوی» رئیس اداره عملیات ستاد مشترک روسیه نیز اعلام کرد که در حال حاضر شرایط محاصره تروریست‌های داعش در تدمر و شکست این گروه در تدمر وجود دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: «ارتش سوریه کنترل ارتفاعات اطراف شهر تدمر را به دست گرفته و راه‌های امدادرسانی تروریست‌ها را قطع کرده است».

رئیس اداره عملیات ستاد مشترک روسیه همچنین اظهار داشت: نیروهای مسلح سوریه به همراه نیروهای معارض ملی با حمایت هوایی روسیه عملیات گسترده‌ای را برای آزادسازی تدمر آغاز کرده‌اند.

رودسکوی در ادامه تصریح کرد: «جنگنده‌های روس روزانه 20-25 سورتی پرواز دارند و مواضع گروه‌های داعش و جبهه النصره را هدف قرار می‌دهند».

5 نظامی روس در تدمر کشته شدند

از سوی دیگر، عناصر تروریستی داعش اعلام کردند که طی دو روز گذشته پنج نظامی  روس را در درگیری‌های تدمر کشته‌اند.

به گفته تروریست‌های داعش، چهار نفر از سربازان روس در منطقه «قصر الحلابات» در غرب تدمر و مشاور نظامی روس نیز در منطقه «الدوه» کشته شده است.

عناصر داعش از ماه می 2015 شهر باستانی تدمر (پالمیرا) را اشغال کردند، ارتش سوریه اما از هفته گذشته نیز عملیات گسترده‌ای را برای بازپسگیری این شهر آغاز کرده‌ است.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید