Performancing Metrics

راگبی‌بازان قم به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند | اتاق خبر
کد خبر: 327070
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395 - 03:29
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از دعوت راگبی‌بازان قم به دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از فارس، علیرضا ساری اظهار کرد: راگبی نخستین رشته‌ای است که ورزشکاران آن در سال جدید به عنوان نمایندگان هیئت انجمن‌های ورزشی قم به رقابت‌های برون‌مرزی اعزام می‌شوند تا نخستین مدال‌های سال 95 را برای این هیئت کسب کنند.

وی ادامه داد: در واقع راگبی یکی از پر مدال‌ترین رشته‌ها و انجمن‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که در کنار رشته‌هایی همچون بیس‌بال، سافت‌بال، طناب‌کشی، سپک‌تاکرا و دارت در طول سال هم اعزام‌های مختلفی دارد و هم مقام‌های ارزشمندی برای این هیئت به دست می‌آورند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم استان قم از دعوت راگبی‌بازان قم به اردوی جدید تیم ملی کشورمان خبر داد و عنوان کرد: از هفته آینده طبق برنامه‌رزی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی 15 نفره کشورمان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد 30 بازیکن از چهره‌های شاخص مسابقات لیگ و بازی‌های قهرمانی راگبی کشور برای حضور در اردوی جدید تیم ملی دعوت شده‌اند، بیان کرد: هدف این است که تیم ملی با قدرت و آمادگی بالا به مسابقات غرب آسیا اعزام شود.

ساری عنوان کرد: این دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی 15 نفره مردان کشورمان است که با هدف حضور در مسابقات غرب آسیا از روز پنجم فروردین‌ماه تشکیل می‌شود و ملی‌پوشان تا روز دهم فروردین‌ زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اردو در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و از قم نیز چهار ملی‌پوش آماده و با انگیزه یعنی داود یارجان‌علی، هادی بختیاری،‌ نواب اسدزاده و مجید عبدالملکی در کنار دیگر ملی‌پوشان به تمرین خواهند پرداخت.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به نفرات دعوت شده به این اردو، بیان کرد: نوید کربلائی، ‌محمدرضا میرزامحمدی‌، امین شریفی، داود یارجان‌علی‌، نواب اسدزاده‌، مصطفی قدسیان، ‌مهدی گل‌ناری، هادی بختیاری‌ و رضا کاظمی آماده غرب آسیا می‌شوند.

وی افزود: همچنین ‌شهرام شریفی، ‌امیرحسین طاهایی، صادق پاکدامن، امین بیابان‌زاده، عباس رسول‌زاده، رضا بیات‌، علی‌ یاقوتی، ‌افشین سراجی، ‌بابک محمدی، ‌حسن قاسمی، فربد بزرگ‌مهر، ایمان افروز، ‌محمدرضا ‌نمکی و حامد شفیعی‌ دیگر ملی‌پوشان حاضر در این اردو هستند.

ساری یادآور شد: مرتضی‌ محمودی، سعید امیری، علی‌ ظهوری، محسن قاسمی، جواد قاسمی، حسن وجدی و ‌مجید عبدالملکی زیر نظر علی فضل‌الله عربی به عنوان سرمربی‌ تیم ملی و بهادر محمدی به عنوان مربی تمرینات این اردو را برگزار می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: بدن‌ساز تیم ملی علی میرزا آقابیک، پزشک‌یار داود غضنفری و سرپرست تیم ملی مجید سلامی هستند در حالی که مسابقات راگبی قهرمانی غرب آسیا در روزهای 28 تا 31 فروردین در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید