Performancing Metrics

خوشحالی سوارس از بازگشت به تیم ملی اروگوئه | اتاق خبر
کد خبر: 327145
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395 - 20:30
مهاجم تیم ملی اروگوئه و بارسلونا از بازگشت خود به تیم ملی کشورش ابراز شادمانی کرد.

لوئیس سوارس که در جام جهانی برزیل با گاز گرفتن کتن کیه لینی حاشیه ساز شد و با محرومیت سنگینی از سوی فیفا روبرو شد، محرومیت خود را پشت سر گذاشته است و به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است تا در دو دیدار انتخابی جام جهانی روسیه برای اروگوئه به میدان برود. با توجه به غیبت دیگو گودین در این اردو، سوارس کاپیتان جدید اروگوئه نیز شده است.

سوارس درباره حضور مجدد در تیم ملی اروگوئه برای بازی های انتخابی جام جهانی گفت:‌ خیلی وقت بود برای تیم ملی کشورم بازی نکردم و طبیعی است که خیلی دلم برای بازی برای اروگوئه تنگ شده باشد. دو بازی حساس برابر برزیل و پرو در انتخابی جام جهانی داریم و دوست دارم به تیم ملی کشورم کمک کند تا به برتری برسد. دوران محرومیت من خیلی زیاد بود و خیلی به من سخت گذشت و خیلی خوشحالم شدم که بالاخره این محرومیت تمام شد. دیگر نمی خواهم به این دوران فکر کنم و تنها تمرکز من به آینده است و باید بتوانیم سهمیه جام جهانی را دوباره کسب کنیم.

مهاجم گلزن تیم ملی اروگوئه و بارسلونا که در این سال بسیار خوب کار کرده است ادامه داد:‌مردم طوری با من برخورد می‌کنند که انگار یک مجرم هستم هرچند می‌دانم که همه اینها تقصیر خودم بوده است. این سومین بار که چنین حرکتی از من سر می‌زد و به همین دلیل نیاز به کمک داشتم اگرچه من برای انتقاد همگان هدف سوژه آسانی بوده‌ام.

در گذشته شایعات بسیاری در خصوص پیوستن احتمالی سوارس به آرسنال شنیده می‌شد اما ستاره پیشین لیورپول سرانجام سر از نیوکمپ درآورد. سوارز گفت که پیشنهاد هم‌تیمی پیشین‌اش استیون جرارد در لیورپول در تصمیم‌گیری او برای انتخاب بارسلونا تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید