Performancing Metrics

رشیدپور از امشب درشبکه ۳ | اتاق خبر
کد خبر: 327232
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 04:04
رضا رشیدپور مجری صداوسیما بعد از هفت سال از امشب قرار است برنامه ای با عنوان «صفر صفر» داشته باشد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، از جمله مهمانانی که امروز صبح اول فروردین ماه به برنامه تحویل سال شبکه سه آمده اند رضا رشیدپور و فرزاد حسنی بودند.

رضا رشیدپور درباره حضور خود در تلویزیون و آن هم در برنامه زنده بیان کرد: من حدود هفت سال است که زنده و مستقیم به مردم ایران سلام نکردم.

بخشی از سخنان احسان علیخانی در این برنامه به شباهت فرزاد حسنی و رضا رشیدپور اختصاص یافت و حسنی با تایید این مطلب بیان کرد که عده ای از گفتگوهای او در برنامه «دید در شب» که به صورت اینترنتی تولید می شود تشکر می کنند و یا با او به عنوان رشیدپور عکس سلفی می گیرند.

رشیدپور نیز از حضور خود در تلویزیون گفت و اظهار کرد: اولین بار است که در آنتن ترکیبی شبکه سه حضور دارم و از این اطمینان ممنونم. من در شبکه سه سیما دو برنامه دارم. برنامه ای در نوروز دارم که از امشب ساعت حدود ۲۳ به بعد آغاز می شود و گفتگوهایی است که با عنوان «صفر صفر» و از اول اردیبهشت ماه هم برنامه ای مجله ای و گفتگو محور در همین شبکه خواهم داشت.

حسنی نیز که برنامه «اکسیر» را به صورت هفتگی دارد، از یک برنامه دیگر در این شبکه سخن گفت و بیان کرد: یک برنامه گفتگومحور شبانه خو اهم داشت و قول می دهم ارزش بازگشتن را داشته باشد.

این مجری در برنامه از مهران دوستی و منوچهر نودری یاد کرد و با اشاره به جمله ای از رهبر انقلاب که نوذری را نعمت دانسته بودند به نعمت های صداوسیما اشاره کرد.

رشیدپور در پایان عنوان کرد: من عهد کردم وقتی به تلویزیون آمدم به چند دسته تعظیم کنم اول مادران شهدا دوم جانبازان و ازادگانی که باعث شدند ما امروز اینجا بایستیم.

94105

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید