Performancing Metrics

لبیک وزیر کشور به پیام نوروزی رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی | اتاق خبر
کد خبر: 327300
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395 - 13:53
ایسنا نوشت: وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور با صدور پیامی فرارسیدن سال 1395 را تبریک گفت.

اتاق خبر - متن پیام تبریک نوروزی عبدالرضا رحمانی فضلی به شرح زیر است:

 

 

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام قولا من رب رحیم
حلول فصل بهار و زایش دوباره طبیعت را تبریک و شادباش می‌گویم، خجسته ایامی که شما ملت بزرگ ایران اسلامی باردیگر عظمت و سترگی تاریخ پر برکت سرزمین‌مان را با تحقق دو حماسه بزرگ توافق برجام و برگزاری دو انتخابات باشکوه مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با رهنمودهای مقام معظم رهبری و عنایت ریاست محترم جمهوری اسلامی رقم زدید.

اکنون وظیفه مسئولان کشور است که به شکرانه این نعمات الهی با تلاش مضاعف پاسخگوی خواست‌ها و مطالبات مشروع و به حق مردم عزیزمان در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی باشند. باور دارم این امید و اعتماد صمیمانه شما پشتوانه عظیمی برای رسیدن به مرزهای عدالت و پیشرفت انقلاب اسلامی می‌باشد.

تلاش خستگی‌ناپذیر فرزندان‌تان در وزرات کشور با همدلی و همکاری سایرنهادها و دستگاه‌های اجرایی توفیق برگزاری قانونی، سالم و امن انتخابات، مدیریت هیجانات و التهابات حادثه غم انگیر شهادت زائران حرم امن الهی، برگزاری راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی و تامین کامل امنیت داخلی و... تنها و تنها به شکرانه همین سرمایه اجتماعی و اعتماد شما ملت سرافراز انجام گرفت.

اجرای اقتصاد مقاومتی در فضای امن استان‌ها، مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر واعتیاد، در کنار ساماندهی حاشیه نشینی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت های سال 95 وزارت کشور و استانداری ها خواهد بود که در این مسیر نیز مثل همیشه نیازمند لطف خدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری، عنایت رئیس جمهور محترم و مشارکت، اعتماد، امید و تلاش صادقانه شما هستیم.

باشد که توفیق خدمتگذاری به شما شایستگان ، ذخیره خیر دنیا و آخرت همه همکاران خانواده بزرگ وزارت کشور باشد.

التماس دعا
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور»

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید