Performancing Metrics

كاهش نزاع در استان اصفهان | اتاق خبر
کد خبر: 327321
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 20:09
مدیركل پزشكی قانونی استان اصفهان گفت: مراجعات نزاع استان اصفهان در ۱۱ ماهه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ بیش از چهار درصد كاهش یافته است.

علی سلیمانی‌پور با اشاره به اینكه طی ۱۱ ماه سال گذشته ۳۷ هزار و چهار نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراكز پزشكی قانونی استان اصفهان مراجعه كرده‌اند، اظهار داشت: این آمار با توجه به ۳۸ هزار و ۷۹۱ نفر مراجعه كننده سال ۹۳ در بحث نزاع با كاهش ۴.۶ درصدی روبرو بوده است.

وی تعداد مردان مراجعه كننده به مراكز پزشكی قانونی استان در بحث نزاع را ۲۴ هزار و  ۸۳۳ نفر اعلام كرد و اظهار داشت: این در حالی است كه تعداد مراجعات بانوان نیز در این زمینه ۱۲ هزار و  ۲۸۶ نفر بوده است.

مدیركل پزشكی قانونی استان اصفهان همچنین به كاهش آمار برق گرفتگی در استان در ۱۱ ماهه سال ۹۴ اشاره داشت و ابراز داشت: در این زمینه نیز ۲۹ مورد فوتی ناشی از برق گرفتگی شامل ۲۵ مرد و چهار زن به مراكز پزشكی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شدند كه در مقایسه آماری ۳۸ نفره سال ۹۳ با كاهش روبرو بوده‌ایم.

وی در ادامه به افزایش آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان اشاره كرد و بیان داشت: تعداد فوتی‌های ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان در یازده ماه سال گذشته ۵۳ مورد فوتی بوده است كه با توجه به آمار ۵۱ نفری سال ۹۳ با افزایش روبرو بوده‌ایم.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید