Performancing Metrics

فرصت گالری‌گردی در تهران را از دست ندهید | اتاق خبر
کد خبر: 327394
تاریخ انتشار: 3 فروردین 1395 - 10:57
یک هنرمند معتقد است: نمایشگاه‌های برپاشده در چند گالری معتبر در تهران، فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان ساکن شهرستان‌هاست تا از آثار هنری شاخص دیدن کنند.

به گزارش اتاق خبر، مهدی حسینی درباره‌ی بهترین اتفاقی که می‌تواند در انتظار حوزه هنرهای تجسمی ایران در سال 95 باشد، اظهار کرد: بهتر است مسؤولان به جای این‌که به صورت مسائل توجه کنند، به کیفیت فعالیت‌ها در این بخش بپردازند. ما گالری‌های زیادی در تهران داریم که گاهی در آن‌ها آثار بدون ارزش و اصالت به‌نمایش گذاشته می‌شوند یا مجوزهای زیادی برای آموزشگاه‌های هنری صادر شده که کیفیت لازم را ندارند.

او ادامه داد: در حال حاضر روی بالا بردن آمار و افزایش تعداد گالری‌ها، آموزشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها، بیشتر تمرکز شده تا بالا بودن ارزش و کیفیت آثار، در این شرایط آنچه ارائه می‌شود معمولا آماری و سطحی است.

این هنرمند و پژوهشگر همچنین بیان کرد: نوروز فرصت مناسبی برای مردم شهرهای دیگر است تا با حضور در تهران، از برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها در گالری‌های معتبر پایتخت دیدن کنند.

حسینی افزود: این گالری‌ها میزبان علاقه‌مندانی هستند که فرصت و امکان دیدن آثار هنری را در طول سال نداشته‌اند و در نوروز می‌توانند با سر زدن به گالری‌هایی که آثار هنری را در نمایشگاه‌های گروهی و مروری بر آثار به‌نمایش گذاشته‌اند، یک بازدید هنری خوب داشته باشند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید