Performancing Metrics

پایان ساخت یک مستند | اتاق خبر
کد خبر: 327436
تاریخ انتشار: 3 فروردین 1395 - 14:04
بهتاش صناعی ها کارگردان سینماکه این روزها ساخت یک مستند را در دست دارد، به زودی یک فیلم سینمایی اجتماعی را جلوی دوربین می برد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر بهتاش صناعی ها کارگردان سینما با اشاره به ساخت یک مستند بلند گفت: این روزها درگیر تمام کردن یک مستند هستم که بیش از یک سال است تصویربرداری آن آغاز شده و در حال حاضر آخرین روزهای تصویربرداری آن در حال انجام است و تدوین را همزمان در حال انجام است.

به گفته وی، کار در این پروژه بسیار سخت بود و به زودی اطلاعات دقیقی از این مستند منتشر می شود.

 کارگردان فیلم «احتمال باران اسیدی» ادامه داد: در تلاش هستم تا این مستند را به اتمام برسانم تا در سال ۹۵ پروژه جدید سینمایی خود را جلوی دوربین ببرم که در حال حاضر مشغول بازنویسی فیملنامه آن هستم.  

وی با تاکید بر اینکه فعلا قصد توضیح درباره موضوع مستندش را ندارد، بیان کرد: این پروژه یک کار سفارشی نیست و مدت ها دوست داشتم تا به موضوعی از این دست بپردازم که خوشبختانه موفق شدم.

این کارگردان جوان با اشاره به مستند خود توضیح داد: این پروژه دارای یک موضوع اجتماعی و حساس است و فکر می کنم نسبت به نمایش این مستند در کشور حساسیت هایی به وجود آید. به هر حال من ترجیح می دهم تا این اثر در داخل ایران نمایش داده شود.

صناعی ها در پایان گفت: «احتمال باران اسیدی» اواخر فروردین ماه در دانشگاه یو- سی-ال- ای امریکا نمایش داده می شود.  همچنین این فیلم چندی پیش در فستیوال گوتنبرگ نمایش داده شد و با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه بود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید