Performancing Metrics

آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی | اتاق خبر
کد خبر: 327463
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1395 - 01:31
ملی پوشان تیراندازی تمرینات خود را از روز چهارشنبه از سر می گیرند. در این میان تلاش برای اعزام نمایندگان المپیکی به اردوهای تدارکاتی یکی از دغدغه های اصلی مسئولان این فدراسیون است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، تیراندازی ایران با کسب پنج سهمیه المپیک یکی از فدراسیونهای موفق ورزشی کشور در سال ۹۴ بود. فدراسیونی که البته همیشه با مشکلات مالی و تجهیزات و کمبود فشنگ دست و پنجه نرم کرده است. 

دور جدید تمرینات تیم های ملی تیراندازی در دو رشته تپانچه و تفنگ از پنجم فروردین ماه به مدت یک هفته در محل فدراسیون تیراندازی آغاز می شود. ۴۲ تیرانداز ( ۱۵ نفر در رشته تپانچه و ۲۷ نفر در رشته تفنگ) به این مرحله از اردو دعوت شده اند که نام نجمه خدمتی، الله احمدی، مه لقا جام بزرگ و پوریا نوروزیان تیراندازان المپیکی کشورمان هم در این اردو دیده می شود. ورزشکارانی که البته باید  در اردوهای تدارکاتی خوبی پیش از المپیک حضور پیدا کنند.

اعزام های تیراندازی به رقابتها و اردوهای پیش رو همچون اردوی هانوفر گاهی آنقدر معادله های پیچیده و غیر ممکنی دارند که در مرحله پیشنهاد خود به خود حذف می شوند. بعید به نظر می رسد مسئولان ورزش کشور هم علیرغم امید به مدال آوری این رشته در المپیک کمک ویژه ای به تیراندازی کنند.

آنچه مسلم است تیراندازی یران حجت خود را بر مسئولان تمام کرده است و حالا همین مسئولان هر قدمی برای این رشته برداند به افتخار آفرینی کاروان ورزش ایران در ریودوژانیرو کمک کرده اند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید