Performancing Metrics

فیلم کلاسیک«فرار سریع» دوباره ساخته می شود | اتاق خبر
کد خبر: 327553
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1395 - 11:04
فیلم کلاسیک دهه هشتاد میلادی «فرار سریع» دوباره سازی می شود. نسخه تازه سینمایی این کمدی اکشن دلهره آور را ایتن کوهن کارگردانی خواهد کرد. تصویر فیلم کلاسیک«فرار سریع» دوباره ساخته می شود

به گزارش اتاق خبر، این فیلم ساز کمدی سینما نسخه جدید این فیلم موفق و پرفروش را براساس فیلم نامه ای از خودش جلوی دوربین خواهد برد.

کوهن فیلم نامه اش را برمبنای داستان قسمت اول فیلم می نویسد، که در سال 1981 به روی پرده سینماها رفت. موفقیت مالی این فیلم، راه را برای تولید دو قسمت بعدی آن در سال های 1984 و 1989 فراهم کرد.

هنوز معلوم نیست که ایتن کوهن «فرار سریع» را به صورت یک مجموعه فیلم کارگردانی می کند، یا فقط در فکر ساخت قسمت اول آن است.

فیلمنامه نسخه اصلی براساس یک سری از ماجراهای واقعی دنیای مسابقات اتومبیل رانی نوشته شد و برت رینولدز با بازی در نقش اصلی آن، تبدیل به یکی از چهره های بسیار مطرح دهه هشتاد میلادی شد. این بازیگر در نسخه تازه، به عنوان بازیگر مهمان در نقش کوتاهی ظاهر خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر که نسخه تازه را تهیه می کند، این روزها به دنبال بازیگر جوانی است که نقش محوری داستان و ماجراهای آن را به عهده بگیرد.

ایتن کوهن پیش از این فیلم نامه فیلم های مطرحی مثل «مردان سیاه پوش 3» و «تندر استوایی» را نوشته و چند سالی است که به جمع فیلم سازان سینما پیوسته است.

اهل فن می گویند روحیه کمدی این فیلم ساز، کمک می کند تا نسخه دوباره سازی شده «فرار سریع» هم با مایه های کمدی و طنز همراه شود. کمپانی برادران وارنر این نسخه را جوابیه کمدی سینما به مجموعه فیلم اکشن «سریع و آتشی» وین دیزل می دانند.

تهیه کنندگان فیلم زمانی برای شروع کار فیلم برداری آن اعلام نکرده اند. لازم به توضیح است که ایتن کوهن را نباید با اتان کوئن فیلم ساز غیرمتعارف سینما و برادر جوئل کوئن اشتباه گرفت.

منبع:جام جم

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید