Performancing Metrics

تکذیبیه دفتر آیت الله هاشمی درباره حاشیه سازی های سفر به کیش | اتاق خبر
کد خبر: 327592
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1395 - 19:40
انتخاب نوشت؛ دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده در مورد سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کیش را تکذیب کرد.

اتاق خبر - متن اطلاعیه دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است: گویا قصه پردازان خیالی دست از کارهای خویش بر نمیدارند و بر آنند تا شکست سیاسی خود در انتخابات سال گذشته را با انتشار اخبار غیر واقعی توجیه نمایند. تازه ترین اقدام آنان، حاشیه سازی از سفر نوروزی آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر حسن روحانی به جزیره کیش است که امسال کینه جویانه تر از گذشته دست به قلم برده اند و یک سفر کاملا معمولی و مانند سال پیش را، امنیتی جلوه دهند.

به خاطر تماس های مکرر مردم عزیز ایران از سراسر کشور و ابراز نگرانی آنها به خاطر خبرهایی که یک گروه شناخته شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انتشار داده اند، دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که اخبار مربوط به حاشیه های سیاسی و امنیتی سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب محض است و شدیداً تکذیب می شود.

لازم به یادآوری است که خبرهای مربوط به دکتر روحانی از طریق دفتر رئیس جمهور و خبرهای مربوط به آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر می شود و مردم عزیز اخبار مربوط به این دو شخصیت نظام اسلامی را از طریق مراجع رسمی و خبرگزاری های واقعی کشور پیگیری نمایند.


29216

نظرات
ADS
ADS
پربازدید