Performancing Metrics

امید دارم مشکلات اقتصادی مردم در سال جدید کمتر شود | اتاق خبر
کد خبر: 327594
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1395 - 12:43
همایون ارشادی در گفت و گوی نوروزی با اتاق خبر
مهمترین اتفاق در کشور توافق هسته ای و اجرای برجام بود

اتاق خبر- در میان بازیگران ایرانی که توانسته اند در سینمای کشورهای دیگر به حرفه خود ادامه دهند تعداد بیار معدودی توانسته اند که نام خود را در میان سینما دوستان مطرح کنند. همایون ارشادی یکی از بازیگرانی است که تجربه کار در سینمای هالیوود را نیز در کارنامه خود دارد و برخلاف بیشتر بازیگران خارجی شاغل در هالیوود توانسته با نقش آفرینی هایی چشمگیر و متنوع نام خود را برای سینما دوستان در سطح دنیا مطرح کند. اتاق خبر به مناسبت عید نوروز گفت و گویی کوتاه با همایون ارشادی داشته که مشروح آن در ادامه می آید.

عملکرد هنری خود را در سال 94، چگونه ارزیابی می کنید؟
به طور طبیعی تلاش کردم که همان روال سال های گذشته را ادامه دهم. با این حال به دلیل مشکلات زیادی که در سینمای ایران به چشم می خورد تلاش کرده ام که کارنامه هنری قابل قبولی داشته باشم.
مهمترین اتفاقی که در سال گذشته رخ داد از دید شما چه بود؟
مهمترین اتفاق در کشور توافق هسته ای و اجرای برجام بود اما از لحاظ هنری برای سینمای کشور اتفاق بزرگی رخ نداد. برای مثال سینمای ایران هیچ جایزه ای را از جشنواره های معروف جهانی دریافت نکرد. جوایزی از سوی برخی جشنواره ها سطح پایین به محصولات سینمای ایران تعلق گرفت اما این جوایز ارزش چندانی ندارند. حتی سطح جشنواره فجر نیز به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور نسبت سال گذشته با افت کیفی روبه رو بود.
برای سال 95 چه برنامه هایی را در پیش دارید؟ آیا باز هم در پروژه های خارجی فعالیت خواهید داشت؟
دو پروژه در ایران خواهم داشت اما پیشنهاد خارجی نداشتم. البته یک پیشنهاد خارجی داشتم اما به دلیل برخی مصالح این پروژه را رد کردم.
پیامی برای بینندگان سایت اتاق خبر دارید؟
امیدوار هستم که امسال، سال خوبی برای مردم باشد و امیدوار هستم که مشکلات اقتصادی مردم نیز کمتر شود.

94105 ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید