Performancing Metrics

ساخت‌وساز غیرمجاز در نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 327634
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1395 - 04:28
مدیر راهداری بوشهر مطرح کرد:
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از برخورد قاطع با متجاوزان به حریم راه‌ها در حاشیه محور مواصلاتی شهرستان گناوه خبر داد.

اتاق خبر- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از برخورد قاطع با متجاوزان به حریم راه‌ها در حاشیه محور مواصلاتی شهرستان گناوه خبر داد.

عبدالکریم اخترشناس ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی استان٬ گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اکیپ‌های راهداری مستقر در محور، ضمن گشت زنی در محور شهرستان گناوه با تعدادی از افراد خاطی متجاوز به حریم برخورد و ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف شد.

وی افزود: افراد سودجو با توجه به تعطیلات نوروزی و عدم فعالیت ارگان‌های دولتی در این مقطع زمانی‌‌ برای پیگیری اهداف خود، ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه راه‌های حوزه شهرستان گناوه را غنیمت شمرده و شروع به ساخت و ساز کردند.

اخترشناس ضمن اشاره به این که یکی از وظایف اساسی و خطیر حوزه مدیریت راهداری٬ ایمن کردن حریم راه‌ها است، بیان کرد: نیروهای گشت‌های راهداری٬ همه کارگاه‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز را متوقف و با حضور مدیریت راهداری نمایندگان مراجع قضایی و اداره راه و شهرسازی شهرستان گناوه تخریب شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید