Performancing Metrics

خدمت پلیس به کشور، خدمت به اسلام، دین و امام زمان (عج) است | اتاق خبر
کد خبر: 327638
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1395 - 05:31
آیت الله صافی گلپایگانی:
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده ناجا با وی، گفت: خدمت پلیس به کشور، خدمت به اسلام، دین و امام زمان (عج) است.

اتاق خبر- آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده ناجا با وی، گفت: خدمت پلیس به کشور، خدمت به اسلام، دین و امام زمان (عج) است.

 آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده ناجا با وی، اظهار داشت: اسلام و دین می خواهد شما کارتان را مهم بدانید، تامین امنیت مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدوارم موفق باشید مخصوصا" در کمک به ضعفا که هرچه به آنها بیشتر خدمت کنید ثوابش بیشتر است.

وی با بیان اینکه این مملکت در حفظ و حراست حضرت ولی عصر (عج)است، گفت: خدمت پلیس به کشور خدمت به اسلام، دین و امام زمان (عج) است، هرچقدر تلاش ماموران پلیس بیشتر باشد امام زمان خوشحال تر است و من امیدوارم بتوانید وظایفتان را به نحو احسن انجام دهید.

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد:امروز این همه فتنه در دنیا وجود دارد اما کشور ما مصونیت دارد که این اسباب خوشحالی و خوشبختی دارد باید در راه خدا و دین قدم برداریم تا ممکلت حفظ شود.

معظم له در خاتمه مردم را به همکاری با پلیس سفارش کرد و گفت: همه ما باید به وظایف اسلامی مان واقف باشیم؛ خط اول ما خط دینی و اسلامی است.

در ابتدای این دیدار، سردار "اشتری" فرمانده ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته در ایام نوروز به هموطنان در حال خدمات رسانی است.

سردار " حسین اشتری" افزود: 500 هزار نفر از نیروهای پلیس در حال خدمت به هموطنان در ایام نوروز هستند که با توصیه های پلیس و همکاری مردم شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم.

وی ادامه داد: البته باید فعالیت ها بیشتر شود تا تلفات جاده ای کاهش بیشتری داشته باشد که این ازتاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است؛ براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، فرهنگ ترافیکی ارتقاء می یابد و تخلفات و تلفات کمتر می شود.

سردار اشتری بیان داشت: همچنین به لطف خداوند برخی جرایم نیز درشهرها کاهش قابل توجهی داشته؛ از سوی دیگر در مجموع شاخص ها بهتر شده است.

فرمانده ناجا درخاتمه با بیان اینکه همکارانم در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند، گفت: موضوعات امنیتی و اجتماعی نیز به برکت خون شهداء و هدایت داهیانه رهبری(حفظه الله) و عنایت حضرت ولیعصر (عج) مطلوب بوده است. 

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید