Performancing Metrics

۱۶ رام قطار مسافران نوروزی شمال را جابجا می کنند | اتاق خبر
کد خبر: 327649
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1395 - 07:35
مدیرکل راه آهن شمال:
مدیرکل راه‌آهن شمال از جابجایی روزانه پنج هزار مسافر از خط ریلی خبر داد و گفت: ۱۶ رام قطار مسافران نوروزی شمال را جابجا می‌کنند.

اتاق خبر- مدیرکل راه‌آهن شمال از جابجایی روزانه پنج هزار مسافر از خط ریلی خبر داد و گفت: ۱۶ رام قطار مسافران نوروزی شمال را جابجا می‌کنند.

یوسف گران پاشا بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه روزانه ۱۶ رام قطار در مسیر راه‌آهن شمال به جابجایی مسافران می‌پردازند، اظهار داشت: همه‌روزه از راه‌آهن شمال در مسیر ساری به مشهد و بالعکس و دو قطار ساری به تهران، گرگان به تهران و بالعکس همه‌روزه مسافر جابه‌جا می‌کند.

وی از تردد روزانه قطار اتوبوسی و ریل بأس از گرگان به پل سفید و بالعکس روزانه فعالیت می‌کنند، افزود: روزانه شش رام قطار در مسیر پل سفید گرگان و فیروزکوه تهران برای جابجایی مسافران تردد دارند.

مدیرکل راه‌آهن شمال با اشاره به اینکه به‌طور متوسط روزانه سه هزار و ۵۰۰ مسافر از طریق خط ریلی شمال جابجا می‌شوند، گفت: ۹۰ درصد بلیت قطار ساری - مشهد برای ایام نوروز از قبل عید پیش‌فروش شده است.

گران پاشا بابیان اینکه ۲۲ ایستگاه در مسیر راه‌آهن شمال فعالیت دارند، اذعان داشت: سه ستاد نوروزی در مسیر ریلی ساری، پل سفید و فیروزکوه برای ارائه خدمات به مسافران مستقر هستند.

منبع: مهر 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید