Performancing Metrics

بازیگری که به جشنواره فیلم فجر نمی‌رود | اتاق خبر
کد خبر: 327659
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1395 - 09:54
بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد به علت مشکلات موجود در هشت سال گذشته به جشنواره فیلم فجر نرفته است.

اتاق خبر- بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد به علت مشکلات موجود در هشت سال گذشته به جشنواره فیلم فجر نرفته است.

بیژن بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون درباره بهترین و بدترین فیلمی که در سال 94 اکران شده، گفت: به خاطر مشغله خانوادگی و همچنین فرزند خردسالم نتوانستم آنطور که باید فیلم ببینم ولی فیلم «این سایت اوت» که فیلمی انیمیشن بود، را دیدم و به نظرم فیلم خوبی بود.

وی افزود: بدترین فیلم هم سریالی بود که از تلویزیون پخش می‌شد که متاسفانه نمی‌توانم از آن فیلم اسمی بیاورم.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره عدم شرکت در جشنواره فجر هم اظهارکرد: جشنواره فجر به خاطر بی‌نظمی که دارد به سختی می‌توان در آن حضور داشت. جدا از این موضوع هم باید گفت به خاطر اینکه من در هیچ جایی عضویت ندارم از جمله خانه سینما به امثال من بلیت تعلق نمی‌گیرد و برای رفتن به سینما باید مانند دیگران بلیت خریداری کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: ازدحام جمعیت هم  اتفاق دیگری است که مانع از رفتن من به سینما در ایام برگزاری جشنواره فجر می‌شود. این اتفاقات دست به دست هم داد تا 8 سال به جشنواره فجر نروم.

بنفشه‌خواه درباره بدترین اتفاق سینمایی سال 94 گفت: بدترین اتفاقی که در سال‌های متمادی می‌افتد این است که فیلم پروانه ساخت می‌گیرد و تولید هم می‌شود ولی اجازه اکران به آن داده نمی‌شود. جالب اینجاست که با وجود ممیزی هم باز اجازه اکران داده نمی‌شود؛ من دلیل این موضوع را نمی‌توانم درک کنم که چرا باید این اتفاق بد برای سینماگر ما بیافتد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید