Performancing Metrics

آموزش اجرای بازی‌های PSP در اندروید | اتاق خبر
کد خبر: 327741
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1395 - 04:14
امروزه گوشی‌های هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری شگفت‌انگیزی همراه شده‌اند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا از پس اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین بربیایند. با این حال، این بدان معنی نیست که باید از تمامی بازی‌های کلاسیک صرف نظر کنیم.

اتاق خبر - پیش از این کنسول PSP (پلی‌استیشن قابل حمل) توسط شرکت سونی معرفی شده بود که با اقبال زیادی مواجه شد، اما امروزه باتوجه به قدرت گوشی‌های هوشمند، توانایی این دستگاه تحت‌الشعاع قرار گرفته‌است.

خوشبختانه، لازم نیست که با بازی‌های PSP مورد علاقه‌مان خداحافظی کنیم و اکنون می‌توان آن‌‌ها را روی گوشی‌های هوشمند اجرا کرد. با استفاده از یک شبیه‌ساز اختصاصی، تقریبا می‌توانید به راحتی انواع بازی‌های PSP را روی گوشی اندرویدی خود اجرا کنید، که در این آموزش نحوه انجام این کار را به شما می‌آموزیم.

توجه: عملکرد بازی‌ها بستگی به سخت‌افزار گوشی اندرویدی شما دارد. بعضی از بازی‌ها ممکن است که مقداری آهسته‌تر اجرا شوند، و این امکان وجود دارد که برخی دیگر به هیچ ‌وجه اجرا نشوند. پیشنهاد ما استفاده از گوشی‌های میان‌رده به بالا برای انجام این کار است.

شبیه‌سازPSP

شبیه‌سازهای زیادی برای PSP در فروشگاه گوگل موجود است، اما همه آن‌ها مناسب نیستند. در این آموزش، ما از شبیه‌سازPPSSPP استفاده می‌کنیم. این ابزار یک نرم‌افزار متن‌باز بوده و از پلتفرم اندروید پشتیبانی می‌کند، علاوه بر این رایگان است. همچنین نسخه پولی این برنامه نیز موجود است که تنها موجب حذف تبلیغات آن خواهدشد (و ویژگی‌های دیگر به همان صورت باقی خواهند ماند).

شما می‌توانید PPSSPP را از فروشگاه گوگل برای دستگاه‌های مجهز به نسخه اندروید 2.3 به بالا دانلود کنید. با این حال، این برنامه هیچ‌گونه بازی PSP را درخود ندارد، بنابراین باید ایمیج بازی‌های PSP را با پسوند ISO. یا CSO. به گوشی خود منتقل نمایید.

دریافت ایمیج بازی‌های PSP

برای اجرای بازی‌های PSP در PPSSPP، به ساخت فایل ایزو از UMD (دیسک‌های مخصوص) کنسول PSP احتیاج دارید. خوشبختانه، روند این کار سخت نیست و می‌تواند کاملا رایگان انجام بشود و رعایت حقوق خاصی (با توجه به قوانین محلی شما) برای ساخت و استفاده شخصی از ایزوی بازی‌ها وجود دارد.

استفاده از PPSSPP

حالا که ایزوی مورد نظر را روی گوشی خود دارید، اجرای آن روی PPSSPP بسیار ساده‌ است. برنامه PPSSPP را اجرا کرده و به زبانه “Games” بروید. در این بخش می‌توانید تمام پوشه‌های خود را پیدا کرده، و تنها کافی است به پوشه‌ای که فایل ایزو را در آن قرار داده‌اید، مراجعه نمایید و بازی خود را پیدا کنید. اکنون، آن را انتخاب کنید تا بازی شروع به اجرا کند.

۱دکمه‌ها در سمت راست صفحه به نمایش در خواهند آمد. تجربه‌ای که کسب می‌کنید به خوبی استفاده از دکمه‌های واقعی PSP نخواهدبود، اما با گذشت زمان به آن عادت می‌کنید.

۲علاوه بر این تنظیمات مختلفی برای سفارشی‌کردن آن‌ها وجود دارد تا بتوان عملکرد بازی را بهبود داد یا شرایط را برای اجرای راحت‌تر بازی فراهم کرد. گزینه “Settings” را در صفحه‌اصلی برنامه انتخاب نمایید، تا موارد مورد نیاز برای بهینه‌سازی را پیدا کنید. شما می‌توانید برحسب نیاز خود هریک از آن‌ها را تغییر بدهید، اما اگر به دنبال افزایش کارایی بازی‌ها هستید، می‌توانید از راهنمای موجود در انجمن PPSSPP استفاده نمایید.

۳نظرات خود را درمورد اجرای بازی‌ موردعلاقه خود در PPSSPP، با ما درمیان بگذارید.

منبع: آی تی رسان

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید