Performancing Metrics

خانه‌دار شدن برای آمریکایی‌ها سخت‌تر شد | اتاق خبر
کد خبر: 327756
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تسنیم نوشت:نتایج یک تحقیق نشان داد قیمت مسکن در آمریکا بیشتر از دستمزد رشد داشته و خانه دار شدن برای طبقه متوسط این کشور سخت تر شده است.

اتاق خبر - نتایج یک تحقیق نشان داد در بیشتر ایالت های آمریکا قیمت آپارتمان و خانه رشد بیشتری نسبت به دستمزدها داشته است که بدین ترتیب خانه دار شدن برای طبقه متوسط آمریکا در این ایالت ها سخت تر نسبت به گذشته شده است.

بر اساس نتایج این تحقیق که توسط موسسه «ریالیتی ترک» انجام شده است در سال جاری میلادی در حدود دو سوم بازار مسکن آمریکا قیمت مسکن بیشتر از دستمزدها رشد داشته است. شهرهای بزرگی مثل سان فرانسیسکو و نیویورک گران ترین شهرهای آمریکا از نظر قیمت مسکن شناخته شده اند.

بر اساس این گزارش خرید و فروش مسکن در آمریکا برای کسب سود افزایش قابل ملاحظه ای یافته و در برخی مناطق این کشور به رکورد جدیدی رسیده که باعث پدید آمدن نگرانی هایی نسبت به شکل گیری حباب مسکن در این کشور شده است.

با وجود افزایش قیمت ها در سال جاری میلادی توان مردم برای خرید مسکن طی امسال بسیار بیشتر از توان خرید مسکن در زمان شکل گیری حباب قیمتی در سال 2006 بوده است.

در سه ماهه نخست 2016 یک کارگر با دستمزد متوسط یک سوم درآمد خود را برای پرداخت اجاره یا رهن واحد مسکونی خود در ماه پرداخت کرده است. در سال 2006 که قیمت مسکن به اوج خود رسیده بود هر کارگر می بایست نصف درآمد ماهانه خود را برای پرداخت اجاره بهای منزل مسکونی خود پرداخت می کرد.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید