Performancing Metrics

جهانبخش،عزت اللهی و ابراهیمی پس از شکست دادن هند چه گفتند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 327775
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
ایسنا نوشت:بازیکنان تیم ملی پس از شکست دادن هند درباره این بازی اظهار نظر کردند.

اتاق خبر - ملی پوشان ایران پس از شکست دادن هند درباره این بازی اظهار  نظر کردند.

امید ابراهیمی: ما سرباز کشوریم و دنبال پول نیستیم

هافبک میانی تیم ملی می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش سرباز ایران هستند و به دنبال پول نیستند. امید ابراهیمی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران برابر تیم ملی هند گفت: بازی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. گل‌های خوبی به ثمر رساندیم و می‌شد بیشتر هم بزنیم ولی دروازه‌بان آن‌ها خیلی روز خوبی را داشت. هدف ما گرفتن سه امتیاز و دادن عیدی به هواداران بود که این اتفاق افتاد و هواداران خوشحال رفتند. امیدواریم بازی بعدی را هم ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عیدی و پاداشی به بازیکنان تیم ملی داده شده یا نه بیان کرد: ما بازیکنان تیم ملی هستیم. کسی که برای تیم ملی کار می‌کند حقوق ندارد. ما سرباز کشوریم و نه دنبال پول هستیم و نه دنبال چیز دیگر. ما باید تلاش‌مان را برای کشورمان بکنیم.

هافبک میانی تیم ملی در پایان و در پاسخ به این سوال که کفاشیان گفته تا هفته بعد عیدی و پاداش بازیکنان را می‌دهد گفت: اگر بدهند که ممنون می‌شویم. اگر هم ندهند ما تلاش خودمان را برای تیم ملی می‌کنیم.

عزت‌اللهی: با شناختی که از هند داشتیم این تیم را شکست دادیم

هافبک تیم ملی می‌گوید تیمش بر اساس شناختی که از هند داشته توانسته این تیم را شکست دهد.
سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی 4 بر صفر ایران برابر هند گفت: می‌دانستیم که تیم ه ند بازی بسته‌ای را ارائه می‌دهد و به خویی راه‌ها را بسته بودیم بر اساس تاکتیک‌هایی که تمرین کرده بودیم توانستیم 4 گل بزنیخ و خوشحالم که هواداران را شاد به خانه فرستادیم.

وی در پایان اضافه کرد: همه بازیکنان تیم ملی تلاش کردند تا این بازی را ببریم و خوشحالم که بازی پرگل شد. امیدوارم در ادامه رقابت‌ها هم بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

جهانبخش: تیم خوبی بودیم و پیروز شدیم

هافبک جوان تیم ملی ایران می‌گوید تیمش پس از گل نخست به هند و کم شدن فشار توانسته بازی بهتری را ارائه دهد.

علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران برابر هند گفت: بازی خوبی بود و ما باید پیروز می‌شدیم. ما می‌خواستیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و این کار را ادامه دهیم. گل اول را که زدیم فشار از روی ما برداشته شد و توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم. ما موقعیت‌های زیادی را داشتیم و مالکیت توپ در اختیار ما بود. بازی بهتری را ارائه دادیم و هند هم چیزی برای از دست دادن نداشت ولی خوشحالم که به هدف‌مان رسیدیم.

او در پاسخ به سوالی درباره گلزنی‌اش در این دیدار گفت: من تلاشم را کردم که مثمر ثمر باشم و نقشی در این پیروزی ایفا کنم. امروز ما تیم خوبی بودیم و توانستیم پیروز شویم.

هافبک جوان تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت کرایف در این دیدار انجام نشد، اظهار کرد: من در جریان این قضیه نبودم. خدا کرایف را رحمت کند. شاید مسئولان برگزاری بازی هم از این خبر اطلاع نداشتند. به هر حال کرایف از بهترین‌های فوتبال دنیا بوده و قطعا در هر جایی در چنین مواقعی یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود.

او درباره مصاف تیم ملی برابر عمان بیان کرد: ما در آن دیدار هم برای پیروزی به میدان می‌رویم و از ابتدای بازی به برد فکر می‌کنیم.

جهانبخش در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی پاداش و عیدی داده‌اند گفت: من از این قضیه اطلاع ندارم.

94110 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید