Performancing Metrics

سانحه رانندگی یک کشته و۴مجروح برجای گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 327830
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1395 - 22:19
اخبار انتظامی؛
وقوع سانحه رانندگی در محور مزرعه نو شهرستان آشتیان با یک کشته و چهار مجروح و همچنین دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در اراک، عناوین اخبار انتظامی استان مرکزی است.

اتاق خبر- وقوع سانحه رانندگی در محور مزرعه نو شهرستان آشتیان با یک کشته و چهار مجروح و همچنین دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در اراک، عناوین اخبار انتظامی استان مرکزی است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی از وقوع یک حادثه رانندگی منجر به فوت طی روز گذشته در استان خبر داد.

ایرج گهریزی گفت: در حادثه ای كه در شامگاه پنجشنبه در اثر واژگونی یك دستگاه خودروی پژو در محور مزرعه نو شهرستان آشتیان به وقوع پیوست، یكی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و چهار سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: علت این حادثه از سوی كارشناس تصادفات حاضر در صحنه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.

كهریزی اظهار داشت: رانندگان همواره می بایست با هوشیاری كامل و پس از استراحت مفید و به دور از هرگونه خستگی رانندگی کنند چرا که بسیاری از سوانح رانندگی ناشی از عدم دقت و توجه کافی و خواب آلودگی است.

اعتراف کیف قاپان حرفه ای به ۴ فقره سرقت

پلیس شهرستان اراك با دستگیری دو كیف قاپ حرفه ای، پرده از چهار فقره سرقت برداشت.

مصطفی ویسمه ای، فرمانده انتظامی شهرستان اراك در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت و وقوع کیف قاپی در  شهرستان اراك و شكایت تعدادی از شهروندان، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد.

وی اظهار داشت:سرانجام مأموران انتظامی با بررسی سرقت های انجام شده و دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، دو نفر از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند که سارقان در بازجویی ها و مواجهه با مستندات دیجیتالی، به چهار فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

ویسمه ای از شهروندان خواست هنگام عبور از پیاده روها و خیابان ها مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سئوال دیگری به آنان نزدیک می شوند بوده و از تردد در مکان های خلوت همراه با وجوه نقد فراوان یا اموال با ارزش،خودداری كنند.

منبع: مهر 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید