Performancing Metrics

رقابت‌های کشتی باچوخه کشور۱۴ فروردین در اسفراین برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 327920
تاریخ انتشار: 7 فروردین 1395 - 16:12
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه کشور در روز چهاردهم فرودین امسال به میزبانی اسفراین خبرداد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، یوسف امیری گفت: مسابقات کشتی باچوخه اسفراین از روز ۱۴ فروردین با حضور تیم‌های مختلف از سراسر کشور در گود زینل خان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: ثبت نام از تیم‌ها با معرفی نامه از سوی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها صورت می‌گیرد که امکان اسکان تیم‌ها نیز از روز۱۳ فروردین ماه جاری امکان پذیر خواهد بود.

امیری تصریح کرد: رقابت‌های کشتی با چوخه در چهار وزن ۷۴، ۸۴، ۹۵و +۹۵ کیلوگرم برگزار خواهد شد که وزن کشی ورزشکاران از روز جمعه  و طبق قوانین و مقررات اعلام شده پیگیری می‌شود و ارفاقی در این اوزان وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط حضور تیم‌ها در این مسابقات گفت: شهرستان‌های مشهد، قوچان، چناران، شیروان، بجنورد و آشخانه دارای سهمیه حضور دو تیم در این رقابت‌ها خواهند بود و دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها می‌توانند یک تیم و در هر وزن یک نفر را جهت حضور در مسابقات باچوخه اسفراین اعزام کنند.

وی افزود : همراه داشتن بیمه ورزشی سال جاری، لباس چوخه آستین دار و شال برای کشتی گیران الزامی و حضور مربیان و سرپرستان تیم‌هایی فاقد" آی دی کارت" ممنوع خواهد شد.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید