Performancing Metrics

آماده باش دستگاه‌های امدادی البرز | اتاق خبر
کد خبر: 328005
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 08:03
در جلسه شورای هماهنگی بحران استان البرز اعلام شد:
در جلسه شورای هماهنگی بحران استان البرز، با توجه به اخطار سازمان مدیریت بحران مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیل، بر آماده باش همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی تاکید شد.

اتاق خبر- در جلسه شورای هماهنگی بحران استان البرز، با توجه به اخطار سازمان مدیریت بحران مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیل، بر آماده باش همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی تاکید شد.

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز، عصر امروز (شنبه) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، مدیرکل ستاد بحران استان و اعضای این شورا برگزار شد.

این جلسه با توجه به به اخطاریه های صادره توسط سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر پیش بینی رگبار و باران، رعد و برق، وزش باد و بارش برف در مناطق کوهستانی برگزار شد.

مهدی مهرور مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان البرز در حاشیه این جلسه اظهار کرد: طی دستورالعملی به همه ادارات و دستگاه های خدمات رسان و امدادی استان البرز دستور آماده باش داده شده است.

مسافران نوروزی از اسکان در حاشیه رودخانه کرج بپرهیزند

مهرور در ادامه گفت: با توجه به هشدار سازمان و به تبع اداره کل هواشناسی استان البرز مبنی بر احتمال وقوع سیل در استان با شدت گرفتن بارش ها، همه دستگاه ها به حالت آماده باش درآمده اند.

وی افزود: این اطلاعیه به همه ۱۶ شهرداری استان البرز، هلال احمر، اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط ارسال شده و آنها باید تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در پایان با اشاره به احتمال سیلابی شدن رودخانه کرج که در حاشیه جاده توریستی کرج چالوس قرار دارد، به همه مسافران تاکید کرد از اقامت و اسکان در کنار رودخانه خودداری کنند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید