Performancing Metrics

عاموس یادلین: نیروی هوایی اسرائیل می‌تواند در عملیات پیشدستانه تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کند | اتاق خبر
کد خبر: 328013
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 09:28
ادعای مضحک مقام ارشد سابق رژیم صهیونیستی
مقام ارشد نظامی، امنیتی سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروی هوایی این رژیم قادر است در صورت لزوم همه تاسیسات هسته‌‌ای ایران را نابود کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، «عاموس یادلین» رییس سابق رکن اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل و ژنرال پیشین نیروی هوایی امروز (شنبه) ادعا کرد که نیروی هوایی اسرائیل قادر به نابودی کردن تاسیسات هسته‌ای ایران در صورت لزوم است.

به گزارش «شبکه دهم تلویزیون اسرائیل» عاموس یادلین که در مراسم فرهنگی در شهر بییر شیب در جنوب صحرای نگو در جنوب اسرائیل( سرزمین‌های اشغالی) حاضر بود، در سخنرانی گفت که اگر لازم باشد، نیروی هوایی اسرائیل می‌تواند از پس چالش نابود ساختن تاسیسات هسته‌ای ایران برآید .

یادلین که اینک رییس اندیشکده صهیونیستی است، در سخنان خود گفت اگر اسرائیل با دو مورد تلاقی کند که در آن صورت شما باید  دو گزینه را انتخاب کنید، یکی این‌که ایران بمب داشته باشد و ما اقدامی نکنیم.... و دومین مورد نیز این که با عملیات پیشدستانه مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شوید، آن‌موقع اسرائیل مایل به نابودی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی است.

یادلین در خاتمه سخنان خود ضمن ستایش از نابود کردن تاسیسات هسته‌ای عراق و سوریه در سال‌های گذشته گفت: «ارتش اسرائیل قویترین نیرو در خاورمیانه است. ما قدرت بازدارندگی دشمنانمان را دارا هستیم و البته با مصر و اردن دو همسایه خود با وجود ناملایمات منطقه قرارداد صلح نیز داریم.»

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید