Performancing Metrics

1.4 میلیون نفر در استان اصفهان در ایام نوروز اسکان داشته‌اند | اتاق خبر
کد خبر: 328033
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 12:35
معاون عمرانی استانداری اصفهان:
معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: از 28 اسفندماه تا روز گذشته بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر در استان اصفهان اسکان داشتند و بیش از پنج یلیون و 500 هزار تردد در استان گزارش داده شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی طرفه عصر امروز در دیدار از ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه دو آموزش‌و‌پرورش اصفهان که به همراه مدیر کل آموزش‌و‌پرورش استان اصفهان انجام گرفت، اظهار کرد: خوشبختانه تجربه و آشنایی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با فضای موجود در بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش موجب افزایش رضایتمندی میهمانان نوروزی در نواحی مختلف استان شده است.

وی افزود: آماده‌سازی و آموزش نیروهای متخصص در بحث اسکان فرهنگیان به منظور سرویس‌دهی مناسب به مسافران و تجهیز مدارس در طرح اسکان مسافران، اقدامی بسیار ارزشمند است که هم‌اکنون شاهد آن هستیم.

معاون عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: مشاهدات و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد کمیت و کیفیت خدماتی که امسال از سوی ستادهای اسکان فرهنگیان آموزش‌وپرورش استان اصفهان ارائه‌ شده در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

طرفه تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که خوشبختانه از سوی آموزش‌و‌پرورش استان مورد توجه قرار گرفته، آموزش نیروهای خدمت‌رسان در ستادهای اسکان فرهنگیان با هدف بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات است.

وی عنوان کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد در سال جاری آمار ورود مسافران به استان اصفهان نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان در پایان خاطر‌نشان کرد: از 28 اسفندماه تا روز گذشته بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر در استان اصفهان اسکان داشتند و بیش از پنج میلیون و 500 هزار تردد در استان گزارش داده شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید