Performancing Metrics

سردار اشتری فردا وارد گلستان می‎شود | اتاق خبر
کد خبر: 328038
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 13:18
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی فردا وارد گلستان می‎شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح فردا برای انجام بازدید از اجرای طرح نوروزی وارد استان گلستان می‎شود.

اشتری روز شنبه سفر یک روز خود را به استان مازندران انجام داد و فردا پس از ورود به استان گلستان در مزار شهدای شهرستان گرگان، در مراسم غبار روبی شرکت خواهد کرد.

پس از این مراسم، سردار اشتری به ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان می‎رود و پس از اجرای مراسم تشریفات نظامی، در جلسه شور فرماندهان انتظامی استان شرکت خواهد کرد.

براساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده، اشتری پس از این جلسه نشست خبری را با خبرنگاران خبرگزاری‎ها در استان گلستان برگزار خواهد کرد و پس از آن با خانواده شهداء و ایثارگران دیدار می‎کند.

بازدید از کلانتری‎ها و پاسگاه‎ها و همچنین ایستگاه‎های نوروزی در استان گلستان از دیگر برنامه‎های سفر فرمانده نیروی انتظامی به استان گلستان است.

کاهش 11 درصدی وقوع جرائم در طرح نوروزی 95 در گلستان

گفتنی است از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان گلستان 13 نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‎های استان جان خود را از دست داده‎اند و این در حالی است که در طول اجرای طرح نوروزی در سال گذشته این آمار 9 نفر بوده است.

اما بر اساس اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان طی دو روز گذشته با تشدید طرح‎های پیشگیرانه و کنترلی در سطح جاده‎های استان، هیچ سانحه رانندگی منجر به فوت رخ نداده است.

همچنین جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان نیز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: خوشبختانه در طرح نوروزی امسال، طرح‎های پیشگیرانه و انتظامی خوبی در سطح شهرها و تفرجگاه‎ها در سطح استان اجرایی شده است.

علی‎اکبر جاویدان تأکید کرد: آگاهی مردم در خصوص اقدامات پیشگیرانه و خودمراقبتی نیز افزایش داشته که در این راستا از ابتدای آغاز طرح تا به امروز، وقوع جرائم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: افتخار ما این است که خادم مؤمن‎ترین مردم دنیا هستیم و برای برقراری نظم و امنیت با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

به‌کارگیری 340 تیم پلیسی برای برقراری انضباط ترافیکی در استان

در طرح نوروزی 1395 در استان گلستان 340 تیم در سطح شهرها و جاده‎های استان نسبت به برقراری نظم و انضباط ترافیکی اجرای ماموریت خواهند کرد.

520 نیروی انسانی از سوی اداره‎کل راه و شهرسازی استان گلستان با 167 دستگاه ماشین‎آلات سبک و سنگین در 23 راهدارخانه استان در این طرح مشارکت دارند.

مرکز فوریت‎های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در طرح نوروزی امسال با آماده‎باش کامل در 44 پایگاه شهری و جاده‎ای در سطح استان با 46 دستگاه آمبولانس فعال و 45 دستگاه آمبولانس پشتیبان در این طرح به ارائه خدمت به مسافران می‎پردازد.

براساس این گزارش، از 25 اسفندماه سال گذشته تا روز ششم فروردین‎ماه، 322 عملیات امداد و نجات در سطح جاده‎های استان اجرایی شده است که در این راستا 316 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید