Performancing Metrics

رشد 13 درصدی مسافرت به لرستان | اتاق خبر
کد خبر: 328039
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 13:28
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان عنوان کرد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از رشد 13 درصدی مسافرت به استان تا پایان روز ششم فروردین امسال خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامرضا سلیمانی امشب در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی لرستان در خرم‌آباد، اظهار داشت:  با تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در هفت روز گذشته از سال جدید تعداد گردشگران و مسافران به استان دارای روند رو به رشد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان تعداد مسافران به استان لرستان را تا پایان روز گذشته 234 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 136 هزار نفر نیز به شهرستان خرم‌آباد مسافرت کرده‌اند.

وی از رشد 13 درصدی مسافرت به لرستان خبر داد و گفت: تعداد مسافرانی که در استان اقامت داشته‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای رشد 13 تا 15 درصدی بوده است.

این مسئول با اشاره به مراکز گردشگری استان بیان کرد: تاکنون 790 هزار نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان لرستان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص بازدید از قلعه فلک‌الافلاک شهرستان خرم‌آباد که یکی از معروف‌ترین آثار تاریخی این شهر است، گفت: با وجود افزایش قیمت بلیط قلعه به طور متوسط روزانه 8 هزار و 500 نفر از آن بازدید می‌کنند.

لازم به ذکر است که قیمت بلیط ورودی قلعه فلک‌الافلاک در سال گذشته 4 هزار و 500 تومان بوده است که امسال به 7 هزار و 500 هزار تومان افزایش یافته است که این موضوع با واکنش شدید استاندار لرستان مواجه شد و در این جلسه مصوب شد که از فردا هشتم فروردین بلیط قلعه با قیمت 5 هزار تومان به فروش برسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید