Performancing Metrics

انجام ۲۵۰۰ عملیات امدادی | اتاق خبر
کد خبر: 328051
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 15:02
رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد؛
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از انجام ۲۵۰۰ عملیات امدادی برای نجات بیش از ۱۸۰۰ نفر از مسافران نوروزی در سراسر کشور خبر داد.

اتاق خبر- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از انجام ۲۵۰۰ عملیات امدادی برای نجات بیش از ۱۸۰۰ نفر از مسافران نوروزی در سراسر کشور خبر داد.

دکتر ناصر چرخساز با اشاره به اجرای  طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر که از ۲۵ اسفند در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: این طرح ملی با مشارکت امدادگران و نجاتگران در سراسر کشور برای ارائه خدمات امدادی به مسافران ادامه دارد.

وی با اشاره به انجام بیش از ۲۵۰۰ مورد عملیات برای امدادرسانی در سراسر کشور، افزود: از ۲۵ اسفند ۹۴ تاکنون به بیش از ۳۳ هزار نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از یک هزار و ۸۰۰ مسافر نوروزی نجات یافتند و ۲۲۶ مورد عملیات رهاسازی نیز صورت پذیرفته است.

به گفته وی، از ابتدای اجرای طرح ملی امداد ونجات در سراسر کشور بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و به بیش از ۱۳ هزار نفر خدمات درمان سرپایی ارائه شد.

چرخساز با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر نیز در این مدت از خدمات اسکان موقت نوروزی بهره‌مند شدند.

منبع: مهر

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید