Performancing Metrics

سرمایه‌گذاری 25 هزار میلیون ریالی در بخش معدن سربیشه | اتاق خبر
کد خبر: 328058
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 15:12
رئیس صنعت و معدن سربیشه مطرح کرد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه گفت: در سال 94 در بخش معدن شهرستان سربیشه سرمایه‌گذاری 25 هزار میلیون ریالی انجام شد.

به گزارش اتاق خبر ،علی‌اکبر براتی در سربیشه، اظهار داشت: در سال 94 در بخش معدن شهرستان سربیشه سرمایه‌گذاری 25 هزار میلیون ریالی انجام شد.در سال 94 در بخش معدن شهرستان سربیشه سرمایه‌گذاری 25 هزار میلیون ریالی انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته 6 فقره پروانه بهره‌برداری معدن در سطح شهرستان صادر شد که زمینه اشتغال 35 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه با بیان اینکه میزان ذخیره قطعی مواد معدنی شهرستان 31 میلیون تن است، اذعان داشت: ذخیره قطعی پروانه‌های بهره‌برداری معادن شهرستان، صادره در سال گذشته 2 میلیون و 700 هزار تن است.

براتی با بیان اینکه در سال گذشته یک فقره گواهینامه کشف در شهرستان صادر شد گفت: این گواهینامه کشف مربوط به ماده معدنی منیزیت با 350 میلیون ریال هزینه عملیات و ذخیره قطعی 10 هزار و 300 تن بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه با بیان اینکه در سال گذشته 6 فقره پروانه اکتشاف نیز در شهرستان صادر شده است افزود: از این 6 فقره پروانه صادره، دو مورد ماده معدنی فلزی، سه مورد غیرفلزی و یک مورد سنگ تزئینی بوده است.

براتی ادامه داد: این پروانه‌ها برای اکتشاف مواد معدنی کرومیت، منیزیت، سیلیس، سنگ تزئینی، خاک صنعتی و آهن صادر شده که هزینه عملیات اکتشافی آن‌ها یک میلیارد و 435 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان سربیشه برای سرمایه‌گذاری در بخش معدن به لحاظ وجود مواد معدنی فلزی و غیرفلزی نظیر سنگ‌های تزئینی، منیزیت و کرومیت، خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت سرمایه‌گذاری شهرستان در رابطه با ایجاد واحدهای فرآوری سنگ‌های تزئینی، مواد نسوز و فروآلیاژ باید شرایط سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها را فراهم و سرمایه‌گذاران را به این مهم ترغیب کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید