Performancing Metrics

دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند | اتاق خبر
کد خبر: 328110
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 20:20
توصیه های هواشناسی کشاورزی؛
سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور تا پایان هفته جاری اعلام کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

اتاق خبر- سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور تا پایان هفته جاری اعلام کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر برای امروز (یکشنبه) و روزهای آینده تا پایان هفته در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود.
برپایه این گزارش، کاهش چهار تا 6 درجه ای دما نسبت به دیروز (شنبه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز و سواحل دریای خزر انتظار می رود.
روز دوشنبه نهم فروردین نیز دمای هوا با کاهش چهار تا 6 درجه ای نسبت به روز یکشنبه در شمال شرق کشور پیش بینی شده، اما در بقیه مناطق کشور روند دما ثابت می ماند.
همچنین روز سه شنبه 10 فروردین بدون تغییر دما و تفاوت قابل توجه جوی نسبت به روز دوشنبه نخواهد داشت.
کاهش سه تا پنج درجه ای دمای هوا در روز چهارشنبه 11 فروردین نسبت به روز سه شنبه در سواحل دریای خزر مورد انتظار است و در بقیه مناطق تغییرات قابل توجه دمایی نسبت به روز دوشنبه پیش بینی نشده است.
روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته نیز کاهش سه تا پنج درجه ای دما درجه در جنوب و شرق، دو تا چهار درجه ای در جنوب شرق نسبت به روز قبل متصور است.
به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی برای هفته جاری اعلام کرد : بارش های بهاری که به شکل باران و برف در اغلب مناطق کشور جریان دارد، تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.
هفته نخست تعطیلات نوروزی سال گذشته (1394) هموطنان اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران و برف بودند، بگونه ای که در نقاط گردشگر پذیر کشور، مسافران نوروزی به دلیل پیش بینی نکردن شرایط مربوطه، با دشواریهایی روبرو شدند.

منبع: ایرنا 

94106 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید