Performancing Metrics

اسکان مناسب امدادگران پایگاه های کانکسی | اتاق خبر
کد خبر: 328184
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395 - 04:40
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: وظیفه حداقلی مدیران ستادی هلال احمر فراهم کردن امکانات مناسب اسکان امدادگران در پایگاه های کانکسی است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، وحید رحمتی در نخستین ساعات صبح یکشنبه در پایگاه ثابت گزنک واقع در جاده هراز حضور یافت و پای صحبت های امدادگران سخت کوش و پر تلاش این پایگاه نشست.

وی ضمن بازدید از پایگاه ثابت گزنک هراز، گفت: امدادگران پایگاه گزنک هلال در حالی عاشقانه به مردم خدمت می کنند که از امکانات مناسب اسکان در پایگاه برخوردار نیستند.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پایگاه گزنک هراز یکی از معدود پایگاه های ثابت ثبت شده در سامانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر است که از شرایط مناسب اسکان برخوردار نیست، افزود: این پایگاه به واسطه استقرار در جاده هراز و انجام عملیات های متعدد امداد و نجات از اهمیت خاصی برخوردار است و امدادگران حاضر در این پایگاه با وجود برخوردار نبودن پایگاه از امکانات مناسب اسکان، باز هم مشتاق خدمت رسانی و نجات جان هموطنان هستند.

وی به وجود امکانات و تجهیزات امدادی لازم برای ارائه خدمات به هموطنان در این پایگاه اشاره کرد و یادآور شد: پایگاه گزنک هراز از تمامی تجهیزات و امکانات امدادی برای انجام عملیات های امداد ونجات برخوردار است و تنها درخواست امدادگران این پایگاه احداث ساختمان برای استقرار امدادگران است.

به گفته رحمتی، درخواست امداگران برای تبدیل کانکس پایگاه به ساختمان چندین سال است که مطرح شده و برای احداث ساختمان، زمینی در فاصله چند متری پایگاه برای تحقق این امر اختصاص داده شده است و در صورت تامین بودجه مورد نیاز، ساختمان احداث خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه حداقلی مدیران ستادی جمعیت هلال احمر فراهم کردن امکانات مناسب اسکان برای امدادگران در پایگاه های امداد و نجات کانکسی است که قطعا در برنامه ریاست جمعیت قرار داشته و در سال ۹۵، این مهم با جدیت پیگیری خواهد شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید