Performancing Metrics

رهاسازی ۶ خودرو و یک منزل مسکونی در استان کرمانشاه از آبگرفتگی | اتاق خبر
کد خبر: 328218
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395 - 06:53
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از امدادرسانی هلال احمر به ۶ خودرو در استان کرمانشاه و یک منزل روستایی منزل خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر محمدرضا امیریان اظهار داشت: عصر امروز یکشنبه بر اثر بارش های اخیر برخی از نقاط استان دچار آبگرفتگی شدید شد.

وی افزود: بر اثر این آبگرفتگی ها ۴ خودرو در شهرک بیستون  و ۲ خودرو در نزدیکی رودخانه رازآور محور کرمانشاه به برنجان دچار آبگرفتگی شدند.

امیریان در ادامه بیان کرد: آبگرفتگی در شهرک بیستون زیر پل بلورودی حادث شد که طی آن دو خانواده اصفهانی و دو خانواده کرمانشاهی به همراه خودروهایشان گرفتار آبگرفتگی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از اطلاع کشیک ، بلافاصله نیروهای امداد و نجات به  محل حادثه اعزام شدند اما بارندگی به حدی بود که تیم ها برای رسیدگی به حادثه دیدگان مجبور به شنا شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات با یدک کشیدن ،خودروها را از زیر آب بیرون آوردند و خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

امیریان با اشاره به گرفتاری خودروهای محور کرمانشاه به برنجان بر اثر آبگرفتگی، افزود: این آبگرفتگی که به علت طغیان رودخانه راز آور رخ داده بود مصدوم هایی داشت که توسط تیم  اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: یک منزل مسکونی نیز در روستای سنقرآباد هرسین زیر آب رفت که نیروهای امداد و نجات هلال احمر با انجام عملیات امدادی چون پمپ لجن کش این منزل را از آبگرفتگی نجات دادند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید