Performancing Metrics

مهشید افشارزاده: به عزیزانم سیب سرخ خورشید عیدی می‌دهم | اتاق خبر
کد خبر: 328266
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395 - 14:17
دوست دارم همراه با بوی خوش عید ، روشنی، خوبی، شادی، دانایی، عشق، ایمان و امید را عیدی بگیرم.

به گزارش اتاق خبر، مهشید افشارزاده بازیگر و کارگردان  در خصوص  سال 94 و حال وهوای نوروز اظهار داشت: زمان به من آموخت که خدا هر روز قبل از خورشید بیدار است. بنابراین هر اتفاقی چه خوب چه بد، برایم نشانه ای از حکمت اوست. شناختن خوب یا بد به بلندای اندیشه هایت بستگی دارد.

 
وی حس و حال خود در عید نوروز را شعرگونه بیان کرد و گفت: این بهار باید باران مهر ببارد تا دل ها  خانه تکانی شوند و سفره ها از بوی یاس و اقاقی پر باید بارانی ببارد تا دل ها به مهمانی رنگین کمان دعوت شوند مهمانی از جنس آبی دریا، سبز جنگل از جنس بلندای کوه و دشت های پر شکوه. 
 
کارگردان «پنج ستاره» درباره سال 94 عنوان کرد :سال پرکاری بود. چندین فیلم نامه نوشته و ثبت کردم. یکی دو مورد پیشنهاد بازیگری در فیلم های
سینمایی داشتم که نقش های پیشنهادی را بلد نبودم چطور باید بازی کنم و به همین دلیل نپذیرفتم.
 
وی ادامه داد: همچنین دو، سه مورد فیلمنامه هایی برای کارگردانی به من داده شد که متاسفانه نتوانستم با آنها ارتباط برقرار کنم.
 
افشارزاده با اشاره به تغییرات سال نو گفت: سال جدید دلم را می تکانم از هر چه که توی این یک سال من را آزرد، از حرف ها، حدیث ها، از
 
حب ها، بغض ها ، از آدم ها ، از کوتاهی های خودم برای عزیزان... دلم را می تکانم ، یک نفس عمیق می کشم و سلام می دهم به بهار، به آدم های خوب، به عشق و به دوستی. 
 
این بازیگر در ادامه درباره عیدی گرفتن و عیدی دادن گفت: دوست دارم  همراه با بوی خوش عید ، روشنی، خوبی، شادی، دانایی، عشق، ایمان و امید را عیدی بگیرم و به عزیزانم سیب عیدی می دهم، سیب سرخ خورشید.
 
وی در خصوص عیدی گرفتن از مسئولان اظهار داشت: دوست دارم مسئولان در کنار مردم و برای مردم باشند اما دغدغه ی شخصی ام ساختن فیلمی است که فعلا هزینه ی ساخت آن را ندارم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید