Performancing Metrics

جدیدترین وضعیت میدانی الانبار عراق | اتاق خبر
کد خبر: 328275
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395 - 07:42
عملیات ویژه نیروهای بسیج مردمی عراق در جنوب فلوجه در استان الانبار، پاکسازی صقلاویه و «هیت» در آستانه آزادی، جدیدترین تحولات میدانی استان الانبار است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، عملیات پاکسازی مناطق مختلف استان الانبار از جمله حومه شهرهای فلوجه و هیت به دلیل شرایط نامساعد آب وهوایی با کندی صورت می‌گیرد.

آخرین خبرها از شمال غرب شهر فلوجه حاکی است که نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) با ادامه پیشروی در این محور منطقه راهبردی الصقلاویه را به طور کامل از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کردند.

نیروهای عراقی در حال تثبیت مواضع خود در این منطقه هستند. نیمی از منطقه مهم الصقلاویه در روزهای گذشته پاکسازی شده بود.

با آزادسازی این منطقه، راههای ارتباطی عناصر تروریستی داعش از حومه جنوبی به مناطق غرب شهر فلوجه با اختلال روبه رو شده است.

در حال حاضر نیروهای بسیج مردمی در حال پاک کردن منطقه از بمب‌های کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها هستند.

نیروهای بسیج مردمی، نیروهای ارتش عراق و عشایر اهل سنت در ادامه پیشروی های در حومه شهر هیت، ساعتی قبل موفق شدند با تثبیت مواضع در منطقه کبیسة یک گام دیگر به شهر هیت نزدیکتر شوند.

عملیات ویژه نیروهای بسیج مردمی عراق در جنوب الفلوجه

از سویی دیگر، گروهی از نیروهای ویژه بسیج مردمی عراق با رصد دقیق اطلاعاتی و در عملیاتی منحصر به فرد به یک مقر سری عناصر تروریستی داعش در جنوب شهر فلوجه در نزدیکی منطقه «النعیمة» نفوذ کردند.

نیروهای ویژه سپاه بدر و تیپ امام علی (ع) وابسته به نیروی بسیج مردمی بدون این که عناصر تروریستی آگاه شوند به این منطقه وارد شدند و تمامی تروریست ها از جمله چند فرمانده بلند پایه داعشی را با سلاح های مجهز به صداخفه کن کشتند و بسرعت این مجتمع را ترک کردند.

نیروهای ویژه بسیج مردمی با انجام موفق این عملیات به حومه منطقه العامریه در جنوب شهر فلوجه بازگشتند.

این عملیات ویژه در حالی صورت گرفت که شهر فلوجه به طور کامل در کنترل عناصر تروریستی داعش است.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید