Performancing Metrics

پیروزی پرشانس ترین بوکسور ایران در رقابتهای کسب سهمیه المپیک | اتاق خبر
کد خبر: 328307
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395 - 17:53
مسابقات بوکس قاره ای - چین؛
سجاد محرابی بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی که پرشانس ترین نماینده ایران برای کسب سهمیه در رقابتهای قاره ای چین است، در نخستین مبارزه خود به پیروزی رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، رقابت های بوکس کسب سهمیه المپیک چین با حضور 190 بوکسور از 30 کشور از روز جمعه در شهر کیانان چین در حال پیگیری است.

سجاد محرابی که تنها نماینده ایران در سومین روز این مسابقات بود و امید اصلی کسب سهیمه ایران در این رویداد قاره ای است، در دیدار با "شابوس" بوکسور تاجیکستانی به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم پایانی با برنده دیدار مغولستان و تایلند مبارزه خواهد کرد.محرابی در این دیدار در سه راند با حریف جنگنده خود به مبارزه پرداخت و در نهایت با استفاده از ضربات سنگین خود توانست از این دیدار سخت،موفق بیرون بیاید.

اما فردا و در چهارمین روز این رقابت ها تیم کشورمان چهار نماینده خواهد داشت.درر وزن 52 کیلوگرم پویا ناوی که در اولین مبارزه خود مقابل نماینده جزیره پیتکایرن(واقع در اقیانوسیه)   به پیروزی رسیده بود به مصاف "هو جیانگوان" از کشو میزبان خواهد رفت.

در 56 کیلوگرم آرمین امجدیان رو در روی "اوموربیک" بوکسور قرقیزستانی قرار میگیرد.در 64 کیلوگرم اسماعیل ارمشی با "شاکنوف ارمک" از کشور  قرقیزستان  مبارزه می کند وسجاد کاظم زاده در 69 کیلوگرم با "آندور" از جزیره پیتکایرن(واقع در اقیانوسیه)  دیدار خواهد کرد.

طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس(آیبا)در رقابت های قاره ای کسب سهمیه المپیک چین در هر وزن سه بوکسور و در مجموع 30 بوکسور جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب خواهند کرد.

اسامی بوکسورهای تیم ایران در رقابت های کسب سهمیه المپیک چین بدین قرار است:

۵۲کیلوگرم: پویا ناوی

۵۶ کیلوگرم: آرمین امجدیان

۶۰کیلوگرم: دانا اسماعیل زاده(از دور رقابت ها کنار رفت)

۶۴کیلوگرم: اسماعیل ارمشی

۶۹ کیلوگرم: سجاد کاظم زاده

۷۵کیلوگرم: سجاد محرابی

۹۱کیلوگرم: سالار غلامی

به اضافه ۹۱ کیلوگرم: مجید سپهوند

هدایت این تیم بر عهده علیرضا استکی خواهد بود و همایون امیری به عنوان مربی وی را همراهی خواهد کرد.تیم ایران در اوزان 49 و 81 کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

بوکس ایران تا کنون تنها یک سهمیه المپیک توسط احسان روزبهانی به دست آورده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید