Performancing Metrics

خاطره حجتی کرمانی از ارتباط نزدیک مرحوم مهدوی کنی و ناطق نوری با کروبی | اتاق خبر
کد خبر: 328344
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1395 - 21:53
محمدجواد حجتی کرمانی گفت: اعضای مجمع روحانیون مبارز رابطه بسیار نزدیکی با جامعه روحانیت مبارز داشتند و با وجود انشعاب مجمع از جامعه، شخصا شاهد رابطه خوب آقایان مهدوی کنی و ناطق نوری با آقای کروبی بودم.

اتاق خبر - نماینده مجلس اول شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره نوع رابطه بزرگان جامعه روحانیت مبارز و مجمع روحانیون مبارز به ذکر دو خاطره پرداخت. او گفت: آقای مهدوی کنی با آقای کروبی رابطه خوبی داشتند.

یادم می‌آید یک روز که آقای کروبی بستری بودند با یکی از دوستان برای عیادت ایشان می‌رفتیم که بین راه آقای مهدوی کنی را دیدیم که از عیادت آقای کروبی برمی‌گشت، یعنی با هم رابطه نزديکي داشتند. یادم است که از مرحوم مهدوی کني پرسیدم که چرا مرا به جامعه روحانیت دعوت نمی‌کنید؟ من روحانی نیستم یا مبارز نیستم؟ آقای مهدوی با همه لطف و صداقتش گفت که شما حق دارید. البته بعد از آن هم دعوت نشدم.

حجتی کرمانی سپس خاطره ای از رابطه حجج اسلام مهدي کروبی و ناطق تعریف کرد و گفت: یک مرتبه آقای ملکی، معاون آقای ولایتی مرا برای روضه به مسجد همت در تجریش دعوت کرده بود. من هم شرکت کردم. یادم نیست که آقای کروبی نشسته بود و آقای ناطق وارد شد یا برعکس اما وقتی به هم رسیدند با محبت زیادی یکدیگر را دربرگرفتند و بوسیدند و با مهر کنار هم نشستند. مردم نگاه می کردند و باورشان نمی شد که یکی از جامعه روحانيت مبارز و یکی از مجمع روحانيون مبارز، چطور اینگونه صمیمی در کنار هم نشسته‌اند.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید