Performancing Metrics

بارش شدید در جاده کندوان | اتاق خبر
کد خبر: 328554
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 12:04
سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس اعلام کرد: جاده چالوس - کرج بارانی و ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت به ویژه به سمت کرج نیمه سنگین است.

اتاق خبر- سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس اعلام کرد: جاده چالوس - کرج بارانی و ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت به ویژه به سمت کرج نیمه سنگین است.

زمان اکبرپور طاهر با اشاره به سقوط تخته سنگ های بزرگ شب گذشته در جاده چالوس افزود: از نیمه شب تا پنج صبح امروز ما شاهد هفت مرتبه سقوط تخته سنگ های بزرگ در مسیر کندوان بودیم که بزرگترین آنها در منطقه سیاه بیشه و مابقی در مناطق دره هریجان، ولی آباد و کمرزردبه وقوع پیوست که خسارتی در بر نداشت.
وی گفت: با تلاش فراوان نیروهای راهداری با دو لودر تخت سنگی که در سیاه بیشه سقوط کرد جابجا شد و در حین عملیات های پاکسازی این مسیر باز نگهداشته شد.
اکبرپور طاهر اظهار کرد: هم اکنون در این مسیر بارش شدید باران و افزایش تردد خودروها که موجب ترافیک نیمه سنگین در دو مسیر به ویژه خط شمال به جنوب را شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: این شرایط بویژه در پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم کندی حرکت خودروها را موجب شده است .
اکبرپور اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی چالوس با بسیج تمام امکانات و نیروهای راهداری علاوه بر انجام کارهای لازم برای تردد روان تر خودروها در منطقه در حال آماده باش کامل است تا در صورت نیاز وارد عمل شود.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را بارانی شدید اعلام کرد و گفت : اکنون دمای هوا در این منطقه 2 درجه سانتی گراد است که در ارتفاع بالاتر همراه با بارش برف است.
کرمعلی اسدی افزود : وضعیت بارش باران و برف تا غروب سه شنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا 

94106 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید