Performancing Metrics

سه بوكسور ديگر از كسب سهميه المپيك نا امید شدند | اتاق خبر
کد خبر: 328702
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 18:47
در ادامه رقابت‌های بوکس قاره ای که در کشور چین برگزار می‌شود، سه نماينده ديگر كشورمان از دور رقابتها حذف شدند و از کسب سهمیه المپیک بازماندند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، رقابت های بوکس کسب سهمیه المپیک با حضور ۱۹۰ بوکسور از ۳۰ کشور از روز جمعه هفته گذشته در شهر کیانان چین در حال پیگیری است.

امروز و در پنجمین روز این مسابقات سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم که با یک پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر راه یافته بود، رو در روی "مارسیال سانتوس"  نفر ششم رنکینگ جهانی از کشور فیلیپین قرار گرفت و باوجود نمایش قابل قبولی که از خود ارائه داد، مغلوب این بوکسور صاحبنام شد.

سانتوس از نامدارترین بوکسورهای وزن ۶۹ کیلوگرم محسوب می شود که در سیدبندی جدول این رقابت ها در سید یک قرار داشت.

در ديگر ديدارهای امروز، سجاد محرابی در وزن ٧٥ كيلوگرم و سالار غلامي در وزن ٩١ كيلوگرم به ترتيب مقابل رقبايی از مغولستان و چين شكست خوردند و از دور رقابتها حذف شدند.

با اين حساب تنها سپهوند در ميان ٨ بوكسور تيم ملي باقي مانده است. وي دو روز ديگر در مرحله نيمه نهايي مبارزه خواهد داشت و در صورت پيروزي سهميه المپيك ريو را كسب مي كند. طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس(آیبا)در رقابت های قاره ای کسب سهمیه المپیک چین در هر وزن سه بوکسور و در مجموع ۳۰ بوکسور جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب خواهند کرد.

هدایت  تیم ایران بر عهده علیرضا استکی خواهد بود و همایون امیری به عنوان مربی وی را همراهی خواهد کرد.

تیم ایران در اوزان ۴۹ و ۸۱ کیلوگرم نماینده ای به این مسابقات اعزام نکرده است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید