Performancing Metrics

برای ریاضت اقتصادی و قحطی آماده شوید | اتاق خبر
کد خبر: 328722
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 22:47
هشدار کره شمالی به شهروندان
رسانه دولتی کره شمالی با اعلام هشدار نسبت به احتمال دوره سختی‌های اقتصادی، به شهروندان این کشور اعلام کرده است که شاید حتی مجبور به گیاه خواری شوند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، کره شمالی روز گذشته (دوشنبه) به شهروندان خود دستور داد که خود را برای قحطی و دوره ریاضت اقتصادی احتمالی آماده نمایند.

به نوشته روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» آنطور که در یادداشت روزنامه «رودونگ سینمون» نزدیک به دولت این کشور آمده است، مردم نباید ناامید شوند زیرا مسیر انقلاب طولانی و دشوار است.

یادداشت مذکور تنها کمتر از یک ماه بعد از اعلام تحریم‌های شدید‌تر شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه این کشور و به خاطر نمایش قابلیت‌های هسته‌ای، نظامی در این رسانه دولتی کره شمالی انتشار یافته است.

در یادداشت این روزنامه آمده است: «ما احتمالا باید مسیر دشواری را ادامه دهیم و حتی مجبور شویم ریشه گیاه هم بجویم.»

روزنامه رودونگ سینمون در بخش دیگر یادداشت خود خواهان برپایی کمپین هفتاد روزه وفاداری شده و از مردم خواسته وفاداری خود را به «کیم جونگ اون» رهبر این کشور نشان دهند. این در حالی است که دولت کره شمالی از ساکنین پیونگ یانگ، پایتخت این کشور نیز خواسته تا هر ماه حدود دو میلیون پوند برنج به  انبارهای دولتی تحویل دهند.

گفته می‌شود کره شمالی از دیگر کشورها تقاضای نیم میلیون تن کمک غذایی نموده  هرچند که تا ماه گذشته تنها 17600 هزار تن کمک غذایی به این کشور ارسال شده است.

در اواسط دهه نود میلادی سه میلیون نفر به‌خاطر ریاضت اقتصادی در کره شمالی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید