Performancing Metrics

روسیه بجای بمب افکن ها ازبالگردهای هجومی درسوریه استفاده می کند | اتاق خبر
کد خبر: 328798
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1395 - 09:06
افسرصهیونیست:
یک افسر ارشد صهیونیست با بیان این که « روسیه از سوریه خارج نشده است»، گفت که « ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به جای بمب افکن های سوخو از بالگردهای هجومی در میدان نبرد سوریه استفاده می کند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، این افسر ارشد صهیونیست برمبنای داده های امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آنچه روسیه انجام داده تغییر وضعیت نیروی هوائی خود متناسب با نبرد و جنگ موجود در سوریه است.
این افسر صهیونیست که با پایگاه اینترنی مجله آمریکائی « دیفنس نیوز» ویژه امرو نظامی و امنیتی گفت وگو کرده است، گفت که « پوتین همچنان بخشی بزرگ و مهم از نیروی هوائی روسیه را در سوریه به دون قید زمان حفظ کرده تا به او فرصت دهد اهداف نظامی خود را محقق سازد».
وی اضافه کرد: روسیه در چارچوب ماموریت های جنگی در نبرد سوریه از سلاح های بسیار پیشرفته دفاع هوائی مانند سامانه دفاعی اس 400 همچنان استفاده می کند.
این افسر صهیونیست تاکید کرد: پوتین فقط انواع سلاح ها از جمله جنگنده ها و بمب افکن هائی که دیگر در نبرد کارائی نداشتند از سوریه خارج کرده است.
وی افزود: درست است که در چارچوب یک تغییر بزرگ ،پوتین قادر است به سرعت از سامانه دفاع هوائی علیه اسرائیل استفاده کند اما معتقدیم که او به سوی این تصمیم گام برنخواهد داشت وماموریت این سامانه جلوگیری از حمله های احتمالی ترکیه است.
این افسر صهیونیست با بیان این که « اسرائیل آماده رویاروئی با همه سناریوهای احتمالی مرتبط با حضور ایران در سوریه می شود»، بر ترس صهیونیست ها از قدرت نظامی ایران از جمله نیروی هوائی تاکید کرد.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید