Performancing Metrics

بریدن سر دختر 3 ساله با ساطور | اتاق خبر
کد خبر: 328865
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1395 - 12:58
یک مرد سنگ دل در یکی از خیابان های پایتخت تایوان، تایپه سر دختربچه سه ساله ای را با ساطور برید.

به گزارش اتاق خبر، مردی 33 ساله دختر سه ساله ای را از مادرش ربود و خارج ایستگاه مترویی در تایپه سرش را با ساطور برید. این مرد با ارتکاب جرم آشکارش در ملاعام به کمک شاهدان عینی توسط پلیس دستگیر شده است.

  این قاتل سنگدل ظهر روز دوشنبه گذشته دختربچه را که سوار دوچرخه بوده از مادرش قبل از ورود به ایستگاه مترو می رباید. مادر این دختر به روزنامه تایوانی اپل دیلی گفته است که نخست تصور می کرد، این مرد قصد کمک به آنها برای رد شدن از خیابان را دارد، اما سپس با مطلع شدن از قصد شوم این جانی سعی در دور کردن این مرد داشته است، اما به اندازه کافی برای غلبه بر وی قوی نبوده است. همچنین چند تن از شاهدان عینی برای به زانو در آوردن مهاجم به کمک زن شتافتند، اما موفق به پیشگیری از مرگ این دختر بی گناه نشدند.

 به گزارش رسانه های محلی، قربانی فرزند دوم یک خانواده 6 نفری بوده است. مادر این دختر خانه دار و پدرش در زمینه صنعت فناوری اطلاعات مشغول به کار است. ساعتی پس از این حمله بی رحمانه، جمعیت عصبانی خارج از ایستگاه پلیس منتظر خروج و حمله به وانگ – قاتل بی رحم -  ایستاده بودند. به گزارش واحد خبر مرکزی دولتی، وانگ 33 ساله رکوردار بازداشت برای جرائم مواد مخدر است.

انگیزه این مرد فعلا بیماری روانی اعلام شده است.

منبع: جام نیوز

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید